T0mmen Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Her er et bildet av Golfen min 14 dager etter jeg kjøpte den, da har jeg kun fått i felger og sota bakruta. Kjøpte den med orginal stålfelg. Bilder av hvordan den ser ut idag kommer om ikke så lange, må bare få skaffa den kabeln fra kameraet til PC. Tok bilder idag. Mvh Tommen Slik så den ut først: Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by T0mmen Her er et bildet av Golfen min 14 dager etter jeg kjøpte den, da har jeg kun fått i felger og sota bakruta. Kjøpte den med orginal stålfelg. Bilder av hvordan den ser ut idag kommer om ikke så lange, må bare få skaffa den kabeln fra kameraet til PC. Tok bilder idag. Mvh Tommen Slik så den ut først: http://up1.fastuploads.info/Golfen_min!.JPG'>http://up1.fastuploads.info/Golfen_min!.JPG venter spent på bilder.... http://up1.fastuploads.info/Golfen_min <<== linken der funker ikke, dette bildet her kommer i steden for en golf, hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Der kom bildet:) Kommer med andre bildene snart. ALT som er gjort med den av fangere, stereo, interiør, senking, alt som er gjort/kjøpt til bilen er blitt kjøpt HELT FLUNKA nytt hos noen forhandlere. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 huff, med denne fargen så håpet jeg på et old school prosjekt... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Er nok ikke denne fargen lengre nå. Den ble lakkert i September. Pussa den ned selv, å grunna, slipa, grunna så vannslipa jeg, og sendte den til lakkering. Fargen får dere se når bildene blir lagt ut. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Her er et bilde av Golfen min som den er idag. Men her er en liten smakebit av hvordan den så ut (første bildet) 14 dager etter jeg kjøpte den og hvordan den ser ut idag. Er enda ikke ferdig med den utvendig og innvendig. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 vet vel ikke farge koden på den siste der?? TRor min golf er nøyaktig make og jeg kunne ha trengt den da jeg skal lakke den opp igjen Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 ser bra ut det , men vask den og få inn flere bilder :) Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Jo, fargekoden kan jeg jo finne ut. Husker den så vidt, vet det er en Opel farge. Men det var noe mer, så jeg skal finne det ut jeg. Ja, skal se om jeg får vaska bilen idag, å knipset noen bilder. Jeg er som sagt ikke ferdig me bilen enda, det er mye styling som står igjen. Skal få i en leppe fram til, G60 bredding, 85/70mm senking, diffusor bak osv osv. Stylingen skal også, lakkeres da såklart. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg