Gå til innhold

Trenger hjelp på en 245 L!

Ranger emnet


HPfreak

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja for jeg mener å ha hørt at dem brukte samme type deler på ambulansene!

Har prata med han som eier den og er usikker på om han vil selge!

Skjønner det men jeg vil ha den tilbake! Har ikke bedre råd nå men muligheten er å bytte bort den jeg har og satse pengene på denne da! Vil jo ikke det heller men kan ikke ha pose og sekk!

 

Men skal høre litt rundt og pushe han fyren litt så får jeg se hva som skjer! Ellers må jeg kjøpe meg en amerikansk likbil og det blir jo ikke helt det samme!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HPfreak

 

Hadde nesten vært gøy å solgt den jeg har nå og lagt pengene i denne! Ikke mange slike i Norge

 

Du tar v8 som sitter i bilen din nå, kjøper en standard b230a med m45 og selger bilen din for ca 10-15 (for den er vel fortsatt like pen?)

Så kjøper du likbilen og setter inn v8tpi`n fra den gamle bilen..

 

genialt?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-15k for min??? Med tanke på at jeg har lagt i ca 10 ganger mer enn det så syns jeg kanskje det var litt billig! :|

Tenkte å si 5 til han og høre! Men nå har han begynt å gnu litt!

Ja det frister å sette i motoren min men da regner jeg med det ikke holder det som sitter på likbilen! Husk dette er en bil som ALDRI har blitt kjørt hardt med! (Og ja, begrepet Daukjørt har jeg hørt så mye at jeg snart sparker noen i pungen)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit at den bilen er verdt langt over 10-15 slik den står.. Men husk at 80% av verdien i bilen din ligger i den gromme motoren din..

 

Såvidt jeg husker satt det jpmk18 på den også?

 

Men du skjønte tegninga?

Beholde alt det gromme fra bilen din, selge resten og bygge inn det gromme på likbilen..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønnte det men vil da heller satse på en annen motor i likbilen!

Har jo fester og slikt liggende så hvis jeg skal kjøpe motor og gir så kan man jo slenge i en V8! Mye billigt i sverige/usa.

Men da blir det å bygge nytt bakover der da! Og det er ikke billig!

Det billigste er å få satt i en Volvo motor og gir som passer det som er der!

Så en motor på 450 hk som passer de festene min til 35 tusen og det hadde vært gøy å satt inn! Men men det er de jævla pengene da!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Veit at den bilen er verdt langt over 10-15 slik den står.. Men husk at 80% av verdien i bilen din ligger i den gromme motoren din..

 

Såvidt jeg husker satt det jpmk18 på den også?

 

Men du skjønte tegninga?

Beholde alt det gromme fra bilen din, selge resten og bygge inn det gromme på likbilen..

 

Og ikke MINST sette HPfreaks S60 seter inn i den likbilen! For en rå bil det der kommer til å bli. :D og seff V8'ern.

 

Fikk lyst på den selv!

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HPfreak

Så en motor på 450 hk som passer de festene min til 35 tusen og det hadde vært gøy å satt inn! Men men det er de jævla pengene da!

 

Motor fester til 35000kr?? WTF! hehe.... Klart skal man ha inn stor motor så trengs det å være solid. men altså 35tusen.........

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HPfreak

Ja fete seter skal inn! Fresh lakk og! Og så klart skal det buldre og bråke! Men da tenker jeg rett på amerikanske biler! Derfor hadde det vært gøy med poppoff lyden og det som følger med det! ;)

 

Skulle hatt den bilen når man skal kjøre Sør-Norge(kysten) rundt i løpet av sommer'n.

 

God plass, samtidig en rå bil! Og ikke minst vekker oppsikt! God plass har man også.....

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HPfreak

Bare å kaste baki noen madrasser og dyne så kan du sove og! Trenger ikke motell eller noe slikt da! Kanskje noen som stirrer da dem ser det kommer en lik bleik heavy rocker ut i boxern om morgenen! ;)

 

:D :cool:

 

Tror du får ta å goood snakke med selgern så fort som mulig. Ellers er den bilen solgt.....

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår