Gå til innhold

Trenger hjelp på en 245 L!

Ranger emnet


HPfreak

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ealoken

Kanskje jeg skulle lukte på den Hans? kjøpe bilen for 14 og motor for 10? også tar vi den bilen i sommer :D

får da låne anlegget ditt i den til sommern. hehe..

 

Kanskje det :D!! Hadde blitt gøy!

 

Men hadde vært jævlig stilig å ha en sånn på gardsplassen!

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HØY HØY HØYUUUUI!

Nå var det snakk om at JEG skulle kjøpe den! ;)

Men men så lenge bilen blir tatt vare på og kost med (mao børn børn) så er det greit for meg!

 

Men skal god snakke mer med han så kanskje det lar seg ordne!*tafse tafse*

:op :op

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HPfreak

HØY HØY HØYUUUUI!

Nå var det snakk om at JEG skulle kjøpe den! ;)

Men men så lenge bilen blir tatt vare på og kost med (mao børn børn) så er det greit for meg!

 

Men skal god snakke mer med han så kanskje det lar seg ordne!*tafse tafse*

:op :op

 

Vi får nå se!

 

Men kjøp tilbake gamle bilen.....

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke aw71 har samme mellomaksel som noen andre girkasser.. du kan dog sikkert kappe den og sveise den sammen med en annen aksel..

 

en kar i bergen gjør det for 500kr elns.. slik at den blir skikkelig. tror han sitter den i benk elns.

 

jeg ville ikke slaktet 280'en. den er legendarisk!

og man får mye mer enn 15 for den bilen uten motor.. lamell diff, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja jeg er tøffel. Men i går fikk hun vita at da broren hennes kjøper seg ny bil skal hun få hans 1986 240! Og da er vi igang!

 

DaButcher da skal jeg høre med han i Bergen da tiden er inne! For da får jeg i annen kasse og motor og det liker vi! :)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HPfreak

ja ja jeg er tøffel. Men i går fikk hun vita at da broren hennes kjøper seg ny bil skal hun få hans 1986 240! Og da er vi igang!

 

...-Dama di skal ha 240 :P -Nå snakker vi :)

 

Den dagen jeg går inn for et langvarig forhold, så skal jeg gjøre alt for at dama skal ha skikkelig bil! Skal f*en ikke ha no' riskoker (heller ikke opel/bmw) her i gården bare så det er sagt!

En kamerat av meg invisterte i en "go' og gammel opel ascona B til jordebil i fjor' en gang, og fytti for no' dritt, det må jeg bare inrømme. Var bare såvidt den spandt, fikk kjørt 5? runder på jordet, og litt på skogsveien, så begynte det å knakle i bakakselen, og rett etter det, så gikk kløtsjen føyka... da var det bare en ting å gjøre... Mekke litt og så ruse den dritten i hjel. -Var bare såvidt vi klarte på ruse den ihjel og. -Makan til "bil" skal man leite lenge etter. -Er sikker på at en lada hadde gjort jobben bedre.

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lada er faktisk litt gøy hvis man har en skikkelig opphora en! Min vare helt jævlig! På god måte så klart!

 

Har laget meg en bilfilm med en kamerat og han har blandt annet en Opel Rekord. Der går bakakselen til helvete.

Han kjører 3 biler i senk mens min 240 fortsatt holdt koken!

 

Har vært sammen med dama i 3 år nå, og nå har det endelig smittet over at 240 er kul bil! Men hun gir seg ikke på at den skal være rosa og skal motiv lakkere Nemi og Pondus på den!

Kan jo bli tøfft men er redd for at det blir skikkelig dame bil. Og ikke har hun lappen enda så gjett hvem som må kjøre den da hun skal råne!

Riktig: Meg! ! !

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa, *ler litt* Fett med litt sånn PIMP da, hehe, men det passer egentlig ikke 240.. spør du meg... hadde vært kult å hatt svart bil eller kjempemørk blå, men nemi på panseret, sånn dekal i såfall :) + sota ruter, sef. :P

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår