Håvard///M Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Komplett motor med ledningsnett,automat,mellomaksel,eksos,bak og fram stilling med fjærer og dempere, helt nye bremser og klosser,+++ Meget god stand! Alt som trengs for å bygge om bilen til 325. Mvh Håvard Heggen 92048575 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 hvor mye kr? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard///M Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 du får alt for 15 000..synes det er verdt det for både motor og girkasse ++ er i veldig god stand. Nye brembo bremser framme og bak som var eneste jeg måtte gjøre for å få eu godkjent bilen. Eu godkjente bilen med 325 motoren samme dag som jeg begynte å bygge om til M3 så testen kan vises til intereserte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 måtte da være en fin pris.. kmstand? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Grattis med ombygging til M3 :) Selger du skiver + klosser for seg selv, så kan jeg være interessert! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard///M Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Km standen er på 200 000. kom også på at jeg har liggende superchip til motorstyringa også som følger med. alt av radiatorer,deksler,varmeplater for eksos osv er selvfølgelig også med. Vil helst selge alt i ett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by Håvard ///M3 Km standen er på 200 000. kom også på at jeg har liggende superchip til motorstyringa også som følger med. alt av radiatorer,deksler,varmeplater for eksos osv er selvfølgelig også med. Vil helst selge alt i ett. Skjønner godt at du vil selge alt i et.. Du får si ifra om du har skivene + klossene til overs.. Sendt deg mail angående den chip'n :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg