HemiCuda Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by quasimodo nå har jeg ventet å ventet, enda ikke fått no bot. ei på jobben min ble tatt 5 dager etter meg, ho har fått bot, det er et bar uker siden nå. skal jo egentlig ikke ta så lang tid da, burde jo ha fått den... kan ta rundt 2 måneder faktisk... skjedde med bestefaren min... fikk bota 2 mnder etter han hadde blitt knipsa :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by quasimodo nå har jeg ventet å ventet, enda ikke fått no bot. ei på jobben min ble tatt 5 dager etter meg, ho har fått bot, det er et bar uker siden nå. skal jo egentlig ikke ta så lang tid da, burde jo ha fått den... Kan ta inntil 3 måneder..... Jeg skulle dele opp min farstbot, og da tok det så lang tid å få den, at jeg faktisk måtte sjekke, for å se om den var kommet bort i posten ellerno... Ville jo ikke ha inkasso... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quasimodo Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 fikk bota i dag :( 2800 og en prikk, ble målt i 89kh/t, var litt flaks at jeg ikke fikk 3800 hehe sure penger..... er det noen som vet hvor lang tid det tar før prikken blir slettet????? Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 3år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quasimodo Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 så vis du får 6 prikker på litt unner 3 år så ,å du til psykolog da jevlig viktig... Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 8 prikker i løpet av 3 år, så ryker lappen...tror det var i et halvt år jeg. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg