jørn bergflødt Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Noen som vet om det skal D2S eller D2R på S3'n min? Er linse lys! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonixz Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 D2S ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Tusen takk;) Har vunnet et par pærer på ebay, men ville forsikre meg om at det var riktige. Og du er sikker eller?? Legg ut no bilder av S4'n din a? Nydelig bil du har:D Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonixz Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Er sikker på det ja! Er det som er brukt på VW og Audi. Jobber på delelageret på Møller forhandler i Trondheim, så jeg er rimelig sikker ja! Er en annen type, men husker ikke på hvilken bil den er. Ihvertfall ikke S3 :) Skal slenge ut noen bilder når jeg får somla meg til å tatt noen bilder av den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg