Gå til innhold

Det skjedde på bussholdeplassen og i bussen

Ranger emnet


darkblue

Anbefalte innlegg

Saken

 

 

Hva faen er det som skjer med folk, hvem klarer å gjøre noe sånt mot ett medmennske som ikke har gjort deg noe vondt?

 

Og hvordan i hælvete kan 30-40 stykker stå\sitte apatisk å la dette skje.

 

 

Hadde ikke dere reagert å gått til angrep på disse personene, om dere var alene, sammen med kamerater?

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok grepet inn ja!

 

Men det er jo lett å si det, er noe annet å gjøre det når du står der..

 

Men noen burde gjort noe, hadde de 30 gått sammen hadde de ikke hatt noe problem med å hive vekk de forbanna idiotene!

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overraskende hvordan enkelte folk oppfører seg mot folk som er svakere stilt enn dem. En jeg kjenner er lam i hele venstrearmen etter en mopedulykke. Når vi var på byen en kveld før jul kom det hen en fyr og begynte å provosere og yppe til slåsskamp med han. Heldigvis kom meg og en annen kamerat til unnsetning og fikk fjernet bråkmakeren før det skjedde noe galt.

 

Er ikke Holmlia et belastet område i Oslo?

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde blitt enkelt og greit henrettet slike overfalls menn! vi har ikke bruk for slike i samfunnet! sikkert en gjeng med utlendinger med dårlig råd...

 

 

Akkurat det sa læreren min i fjor, og er enig.. dra dem ut på et jorde og gi dem en kule og la dem ligge. Ferdig med saken. Om det er utlendinger eller ikke spiller ingen rolle for meg. Sånn dritt trenger vi ikke her i landet.

x Volvo Toførr GL b230k -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er da like ille å se på som å begå det syns nå jeg,

de som så på kan ikke godtas som medmenesker lenger,

du står ikke bare å ser på at en fyr i den tilstanden blir banket,

er ganske lett å si det men, hadde jeg vert der hadde jeg prøvd å få med alle de andre, de var nåkk personer der til at det kune vert 3 mot en,

sykt..... :mad: :mad: :mad:

skulle vert drept de som gjorde det

har verdensrekord i opel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg skjønnte på TV2 nyhetene, ble denne personen ranet, og utsatt for grov vold mens han ventet på bussen.

 

Etter han kom seg ombord på bussen, og etterlyste lommeboka si, gikk dem til angrep igjen.

 

Jeg så bilder på tv2 av denne personen som ble angrepet, da var han på vei ut av bussen, og i trappene datt han plutselig om.

 

Denne filmen med gjerningspersonene på, burde vises fram på TV2.

 

Det er på tide at ansiktene på slike voldsmennesker kommer fram.

 

Det er en skam for landet at mennskene på bussen ikke tør å vitne mot dem som står bak dette, samt buss sjåføren.

 

Eier ikke folk ryggrad lengre?, skal landet bli slik at man må armere seg før man skal ut, kanskje leie inn en personlig liv-vakt?

 

 

En ting som er med på å gjøre folk redde, er rettssystemet, som beskytter voldsmennene, mer en offeret, og deres familier.

 

Jeg håper virkelig, dommeren i denne saken har ryggrad til å utvise respekt for moren til offeret, og setter ett eksempel på hva slags straff som skal utvises i slike saker.

 

6-21 års sikrings dom etter hva som skjer med offeret kunne vært ett godt eksempel.

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns ikke vi skal drepe de.. helt ennå.. bruk de først.. la oss endelig få noen nye veier i norge.. gratis arb.kraft er fint det :) la de få vite det at å banke noen nesten til døde.. det er noe som ikke går ustraffet henn.. og så.. etter si 10 år med veibygging i norge (hadde blitt mye vei med tanke på alle idioter som hadde havnet i et slikt program etterhvert!!) så skulle de fått beskjeden.. de var fri.. til å sette seg ned foran tv cam..si adjø til alle kjente og kjære.. og få strøm døden.. gjennom balle steinane!

 

som mange sier.. er lett å si hvordan man skal handle om man kommer opp i en situasjon..men jeg har hvert vitne til at folk kan fryse helt opp.. uten å kunne røre på en finger.. folk er forskjellige!!

jeg kan si at jeg skulle glatt ha stilt opp og heve vekk drittane fra han fyren..men jeg vet ikke om jeg hadde klart det!! men når det er ca 30-40 stykk der.. så burde noe minst 50% av de klare å lette øyet fra avisa og hjelpe til.. ringe snuten i det minste..

og buss sjåføren kunne ha ringt snuten når han kjørte de.. og bare passert alle stopp til han møtte snuten og åpnet kun en dør.. sånn at de kom inn.. men ingen ut!!

 

jeg vet hvertfall at hadde jeg hvert der.. så hadde jeg I DET MINSTE ringt snuten! (er ikke ofte man hører de ordene fra min munn azza!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare ha med en liten ekstra sak her.. med tanke på det jeg sa i forrige innlegg!

 

ja, jeg er for døds straff.. men kommer da helt ann på hva gjerning som er blitt gjort..

er og for livstids straff (da snakker vi og livstid..ikke max 21 år!!)

 

du drepe et menneske uten god grunn (god grunn = selvforsvar og lignende!) så skal du selv dø for det..

 

banker du opp noen i den forstand av det som er skjedd her nå.. livstid med hard arbeid! (veiarbeider.. jærnbane bygger.. alt som er har og som vi trenger flere folk til å gjøre!)

 

syns vi skal gjøre slik som fenglser i USA har det.. men med bedre sikkerhet.. (vil ikkke at arb.kraften skal dø heller.. ikke før de må..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår