audioteam Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Må si meg enig, var med en tur til Focal for noen år siden . Skikkelig morro og se hvor proft alt er fra testing, produksjon, osv Slikt blir man gira av:D Misunner dere litt som fikk introen av det nye Utopia, men men får innvistere og prøve et . Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Sitat Originally posted by hc_TK Hvis de er plasseringsfølsome så er det jo letter å få god lyd i en stue enn i en stålkasse! det er jo også mye mere å velge mellom av gode stue forsterkere. kunne selv tenkt meg DynamicPrecision A1. Men 74,400 blir litt mye for meg.. :rolleyes: Er lei av å google, hvem forhandler Dynamic Precision?? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Sitat Originally posted by |Adeel Er lei av å google, hvem forhandler Dynamic Precision?? Takk. ELTEK..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Sitat Originally posted by autod ELTEK..:) doh Edit2: Jeg fant siden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 det var noe inni delefiltret og jo....sjokk :) eller ikke Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Har idag fått den ære av å høre disse hos Audun på fort knox idag.Det var Be N.6 Pris 19500.- med Crossblokk.Gikk utfra butikken med frysninger. yummy Gleder meg stort på å høre Be N7.Som er 3 veis. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg