Mr. SQ Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Her finner dere noen bilder fra CES 2005. Om noen andre har flere linker, følg på: http://www.woofervids.com/thumbnails.php?album=94 mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 og det der var ikke bilder av 1/10 av CES messa engang. det sier litt om hvor stor denne messa er stoooooooor. dritt at jeg ikke fikk tid til dette år. må prioritere frankfurt messa istede. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by ALJ_GSi og det der var ikke bilder av 1/10 av CES messa engang. det sier litt om hvor stor denne messa er stoooooooor. dritt at jeg ikke fikk tid til dette år. må prioritere frankfurt messa istede. Ja CES er ingen liten messe. Omhandler tross alt det meste av forbrukerelektronikk. Er ikke mye bilder å finne foreløpig, men håper det endrer seg snart. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 mer http://www.derekreynolds.com/gallery/CES2005 Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 er det nye fusjoner i bilstereo bransjen her??:D (ps ikke for mindre årige) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg