error Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Heisann, Noen som kan hjelpe meg litt med å finne en bil?! Jeg er ute etter Audi A4 TDI Quattro. Helt orginal er helt greit. fra 1997 til 1999. Trenger svar rimelig fort. Har en på handa nemlig, men er usikker på om prisen er for høy eller ikke. Er en Audi A4 1,9 TDI 1997 mod. Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Tror det er litt trangt marked på akkurat den modellen. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Du har PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lionstar Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by error Heisann, Noen som kan hjelpe meg litt med å finne en bil?! Jeg er ute etter Audi A4 TDI Quattro. Helt orginal er helt greit. fra 1997 til 1999. Trenger svar rimelig fort. Har en på handa nemlig, men er usikker på om prisen er for høy eller ikke. Er en Audi A4 1,9 TDI 1997 mod. Nå har til og med biltema begynt å selge bærearmer til de bilene..De er sikkert minst like gode som orginale bærearmer for å si det slik..Jeg kan ikke huske andre svakheter på de bilene, og det er verdt å undersøke tilstanden på dem, for det er ganske dyrt å skifte hos VAG, de varer rundt 80 tusen km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monte edt. Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Lionstar Nå har til og med biltema begynt å selge bærearmer til de bilene..De er sikkert minst like gode som orginale bærearmer for å si det slik..Jeg kan ikke huske andre svakheter på de bilene, og det er verdt å undersøke tilstanden på dem, for det er ganske dyrt å skifte hos VAG, de varer rundt 80 tusen km. jupp,du har rett.forstillingsdeler på de bilene er forbruksvare.rett og slett ræva kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 lmm (luftmassemåler) er en forbruksvare på vag generelt... ellers så er forstillinga ikke solid.. men nå er hvertfall prisen sånn noenlunde normal på delene.. ellers er det samme slitedelene som gjelder her som på andre biler.. naf test er nøkkelordet... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Jeg har en 1999 2.5 tdi quattro til salgs. Sjekk annonse her: http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1105451372013?finnkode=4977609 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg