hallvarb Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Er det noen som kan hjelpe meg å skaffe ett sett med 16v stempler til Golf 3 GTI ??? Motoren er 2.0E med 82,5 i borring mener jeg er rett!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 skal du kun ha original stempler, eller smidde for turbo bygg ? uansett, så post en post på golf II forumet heller, så tar vi det der... finnes nemlig noen andre motorer du og gkan bruke stemplene i fra, men husker ikke helt motorkodene nå.... Burde ikke være så vanskelig å skaffe.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth540 Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Kan skaffe deg smidde stempler enten til tyrbo eller som orginalt eller med høyere kompresjon.Prisen er 6000 kr. pluss frakt i Norge. Stig 90824974 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Sjekk med JE pistons, wøssner, arias.... Alle disse firmaene leverer til golf. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by hallvarb Er det noen som kan hjelpe meg å skaffe ett sett med 16v stempler til Golf 3 GTI ??? Motoren er 2.0E med 82,5 i borring mener jeg er rett!!! Har du 8v GTI motor nå og skal ha på 16v topp trenger du ikke bytte stempler hvis du skal ha turbo, og holder deg under 1 bar trykk og 7000 rpm. Gir ca 9,0:1 i komp Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg