Gå til innhold

Kjøp av Nissan Primera 95 mod!


R_Style

Anbefalte innlegg

Tror faktisk ikke det finne komplett effektanlegg til Primera P10. Jeg ga vertfall opp letinga å fikk Svendsens Eksos til å sveise et til meg. Betalt 5300 med en litt fetere endestuss en den som egentlig fulgte med...

 

ANSA, Remus og SuperSprint lever bare lyddemperen. ANSA og SuperSprint kan du kjøpe hos Torshov Bilrekvistita.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera

Tror faktisk ikke det finne komplett effektanlegg til Primera P10. Jeg ga vertfall opp letinga å fikk Svendsens Eksos til å sveise et til meg. Betalt 5300 med en litt fetere endestuss en den som egentlig fulgte med...

 

ANSA, Remus og SuperSprint lever bare lyddemperen. ANSA og SuperSprint kan du kjøpe hos Torshov Bilrekvistita.

 

Hos Be-4-you har dem Blitz anlegg, uten grenrør da.

http://www.be-4-you.com/shop/znet_blitz__nissan__primera.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic men: Jeg har tenkt å lakkere listene og dørhåndtak på primeraen min i samme farge som resten av bilen (sølv metallic), noen som har erfaring med dette?

 

Det er jo en 93 modell, blir det ikke litt fargeforskjell mellom listene og karosseriet siden karosseriet har 11 år eldre lakk? Selv om jeg bruker samme fargekode.

 

Er det andre deler som burde lakkeres forresten? :cool:

Nissan Primera 2.0 slx 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by champiz

Litt offtopic men: Jeg har tenkt å lakkere listene og dørhåndtak på primeraen min i samme farge som resten av bilen (sølv metallic), noen som har erfaring med dette?

 

Det er jo en 93 modell, blir det ikke litt fargeforskjell mellom listene og karosseriet siden karosseriet har 11 år eldre lakk? Selv om jeg bruker samme fargekode.

 

Er det andre deler som burde lakkeres forresten? :cool:

Det finnes flere nyanser av samme farge.

Dra til et lakkeringsverksted og få dem til å ta ut riktig farge, og så lage en sprayboks til deg.

Ikke alle lakkeringsverksteder som har mulighet til å lage sprayboks, men de fleste har nok utstyret til det.

Siden du har sølvfarga bil så kan det nok bli litt vanskelig å få bra.

Sølv er ikke lett å få til å stemme.

Hadde du hatt en ganske mørk farge så hadde det nok vært enklere.

Husk at du må ha klarlakk oppå metallic-lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
i dag ble det bekreftet at bilen er min, skiftet diverse slitedeler i forstilling og olje og filterskift på bilen...!

 

så i morgen drar jeg for å hente min nye bil...! gleder meg innmari til å sette meg bak rattet på en Nissan Primera!

 

så nå gjenstår det diverse mods, så blir nok bilen litt penere med en gang!;)

 

625457-bilde1-dcp_2381.jpg

 

Se her ja. Enda en bror med samme farge. Supersprint effektanlegg anbefales! koster rundt 2800 kr på Torshov hvis du har rabattkort. Ellers har jeg stylet bilen litt så du kan gjøre deg opp en mening. Alt er kjøpt hos Ast Performence i Bergen.lykke til med modifikasjon av din bil!!

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

 

K&N innsats filter selges!

 

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår