_S|ndre^ Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 lite luftfilter? hehe :p lov å spørre hvor mye man gir for en e36 `325 motor? hehetankt på det samme selv :) skal ha meg e30 todørs bare jeg blir kvitt bilen Filteret er tilpasset denne motoren, så det er verken for lite eller for stort ;) Jeg kjøpte av koed. Måtte ut med 18k for motor og girkasse. Og da fulgte det med absolutt alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 oki :) daså :D hehe kunne nesten fått en m3motor for det!! men altså.. 6èr lyden er penere :D Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Sier bare en ting: FINT!! :D hvordan går bilen nå da? bra eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Sier bare en ting: FINT!! :D hvordan går bilen nå da? bra eller? http://media.putfile.com/startup-10 Som du hører så jager den litt, men ellers går den helt fint! Mikorofonen på kameraet takler ikke lydnivået som du kansje hører :D Idag skal jeg prøve bilen litt på vei, var å hentet prøveskilt igår. Inatt ble det mer montering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 flinke gut! lakkert opp motorrommet også ser det ut til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 flinke gut!lakkert opp motorrommet også ser det ut til? Jeppjepp! Det gjorde sej en HEIL del! Nei fean, sta å trakte kaffi å så bort å skru ferdi! Vi ser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 deilig lyd:D sikkert enda bedre live:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Har prøvekjørt litt bilen idag. Fy faen til en lyd. Tror jeg må sette inn en lyddemper til gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Fima litt idag :) http://media.putfile.com/BMW-e30-M50B25 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Stilig lyd. :) Bilen din er nydelig og prosjekttråden din er god inspirasjon. Denne tråden har en god del av skylda for at jeg har en e30 i garasjen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 DET var hyggelig å høre! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Jeg sier bare deilig bmw med DEILIG LYD:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 updates?:D Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 updates?:D Ikke så mye har skjedd her, men bilen har nå fått senkesett osv i vognkort og har dermed skilt. Har fått en lyd i forkant av motor når den er kald så mistenker et strammehjul eller vannpumpa. Nå iløpet av uka får bilen et tørt og lunt hjem gjennom vinteren :) Der vil bakstillinga bli plukket ned.. samt skrape bilen for tectyl under og gå fullstendig over den samt tectylerest oppigjen. Den skal også ribbes helt innvendig for å se om jeg finner noe rust. Så blir det ny diff med brems med annen utveksling samt nye polyforinger rundt hele. Traversene blir sandblåst og pulverlakkert om pengene strekker til :) Motoren vil få vannpumpe med stålimpellere samt nye strammehjul og ny olje igjen. Og om pengene strekker til.. vil myemye mer bli gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 hvor får man kjøpte mtech2(?) styling? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg