liIIebror Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 har alt som trengs for ombygging til servo på golf/jetta 2 er nye endeledd på den kom med et bud.. skambud vil jeg ikke ha Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 hva er skambud? aner ikke hva dette ligger på i pris.... Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 kom med et prisforslag a?? er interisert jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 jeg vet ikke jeg. men hva synes dere da? hjelp meg litt her Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 kan bytte mot en treningsbenk? muskelservo og 1000 kr? Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 1500 så kan du beholde muskelservoen din ;) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 hva med 1500 så kan jeg komme å hente den til uka???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 ja det høres jo greit ut det da.. hvis ingen byr høyere? Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Solgt til kim_andre for 1500. får bruke benken litt til da...hehe Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 kim andre da kan du komme til uka da.. send meg en mld så jeg veit når du kommer da.. 95 70 60 24 Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 jeg vil kjøpe dette.. mye skal du ha?? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 prisen er oppe i 1500 kr nå. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Ok, dette settet du selger stand er det på det? brukt lenge? vanskelig og montere? går ut ifra at du kan sende det til meg? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 sette er sef brukt. om det er vanskelig å montere vet jeg ikke.. for meg så er det veldig lett.. men jeg mener selv at jeg kan mekke litt da.. så hvis mekker litt så klarer du det nok Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 mange tenner er det på spline da? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg