maxis Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 http://www.6park.com/enter7/messages/gvk21098.html ikke noe for de med trege modem. synd å ødelegge en slik bil men..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 den blei jo fet da ;) selv om orginalen er fin Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 hæhæ...syke folk...ble fett til slutt men...HVORFOR???? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Synes jeg har sett denne før her på forumet, men når jeg søkte etter den nå fant jeg den ikke. Ble jo et ok resultat, men det er jo så waste of time and money at de slår selveste WestCC. De bygger jo TVer under biler og andre idiotiske steder. Bilen var vel kanskje finere før de begynte? Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 lurer på hva egenvekten ble :p skal se mer på den senere, damen maser om å se film her. *kapisch* Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by DCA hæhæ...syke folk...ble fett til slutt men...HVORFOR???? sant...den blei rå...men hvorfor....I donno!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by DaButcher lurer på hva egenvekten ble :p skal se mer på den senere, damen maser om å se film her. *kapisch* Vel, det var nok ikke akkurat noen "perfomance upgrade" dem gjorde der nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Hehe, hvis jeg noengang skal kjøpe en ferrari så kommer jeg til og se nøye under skallet før det blir handel:D Men det kommer helt sikkert aldri til og skje, skal kjøpe mye rart før jeg kjøper en ferrari.... Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 jeg har set den der før :) hvorfor? tjah en kunde som ville ha bilen sånn? kosta nok ikke en brøkdel av hva det koster for en ORG. f50!!! rått prosjekt og bra gjennomført! GO reklame for sjappa som bygde n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 haha, lurer på hvordan den bilen ser ut om den kresjer.. en liten smell er sikkert nok til å smadre hele karrosseriet :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by locked haha, lurer på hvordan den bilen ser ut om den kresjer.. en liten smell er sikkert nok til å smadre hele karrosseriet :roll: så no ut som om at di armerte ganske mye når di drev på der men... jeg tror bilen blir en eneste stor sprekk :p :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 ja, men alle som har hatt styling og senka bil veit jo hvor jævlig solid glassfiber er. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg