Gå til innhold

Får ikke åpnet bilen. sental-lås+flatt batteri

Ranger emnet


knokle

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har et stort haste problem. Min 525iA -90 mod har vært på verksted og er for tiden avskiltet, og i dag hadde jeg kjøpt prøveskilter for å kjøre bilen hjem. Men når jeg kommer til verkstedet så får jeg ikke åpnet bilen. Det er sentral-lås, og jeg regner med at batteriet er flatt.

 

MEN!!! Det må jo være en måte å få åpnet bilen på manuelt...

 

Noen som kan hjelpe, jeg er virkelig desperat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener bakluka fungerer uavhengig av sentrallåsen også. Så du har jo muligheten til å prøve det, også prøve å komme gjennom der med midtarmlene på en eller annen måte:rolleyes:

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by glx-rider

Hvis du er sikker på at batteriet er flatt, kan du ikke koble det på batteriet til en annen bil da ell? det må jo være det enkleste, må jo sikkert gjøras en gang likevel..

 

hvordan skal han få åpna panseret når han ikke kommer inn i bilen da?

1989 Audi Coupe 2.3E

1990 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

 

Det du må gjøre er å åpne bilen på passasjersida.. Bare hold opp håndtaket når du vrir om nøkkelen.. :)

God tur hjem

 

ps..så først etterpå at tråden var 2 dager gammel.. jaja... :P

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Ok, Prøver her før jeg lager en ny tråd, akkurat samma problemet her, på min volvo c70 glemte jeg seff å skru av parklysa etter bruk, og nå er den låst med 0 batteri.

 

nøkkelen har jeg, men den vil ikke låse opp døra, den bare "glipper" rundt, vet ikke om det er låsen som er defekt eller om det er normalt?, får opna bagasjerommet uten at det hjelper meg noe, er vel ingen pluss å finne der, har ikke anlegg.

 

Og passasjersiden har ikke nøkkelhull, yay for idiotsikre biler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lignende problem. kom meg inn i bagasjerommet.

Koblet strøm inn på bagasjeromsbelysningen. da var det nok til at sentrallåsen fungert, så jeg kom inn i bilen.

 

Låsen skal forøvrig ikke svive rundt på Volvoen.

Men der kommer du til å få dirket opp panseret.

Legg deg på bakken å dytt hånda opp på innsiden av fangeren, med litt fikling finner du panserlåsen og får den opp.

 

Mvh

Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår