VeeDub Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Jeg var på NBS i dag, og hentet så og si alle deler jeg trenger. uansett, de som har vært der veit om den halve golfen som står inne der. I dag hadde den 'crystal clear' blinklys i fangeren noe som var sinnsykt rått! Spurte seff om å få med et par, men de hadde ikke fått de inn ennå, de dem hadde var bare til 'demo' utstilling. Men han trudde de kom snart. Det lå også en ny leppe\spoiler på gulvet under GTI spoilern. Denne var også rå, men skulle likt å sett den montert på fangeren. Lurte på om noen har noen bilder med crystal blinkers, og eller den nye spoiler som de har der fastmontert på en 90-fanger. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 koster 200kr i tyskland. Tipper nbs skal ha mellom 500 og 1000kr for dem ;) :rolleyes: Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Hvordan ser denne spoileren ut da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by TheFANATIC koster 200kr i tyskland. Tipper nbs skal ha mellom 500 og 1000kr for dem ;) :rolleyes: Hvor i Tyskland? For to stk? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 ebay.de crystal clear frontblinker 2 stk ca 30€ Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by TheFANATIC koster 200kr i tyskland. Tipper nbs skal ha mellom 500 og 1000kr for dem ;) :rolleyes: Kosta 149 eller 179 (per par sikkert) sist jeg var på Torshov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Hmph, dem har de på Thorsov ??? Var på Strømmen Storsenter i dag også, men droppet Thorsov som ligger rett siden av. Sigh Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 snakker om crystal clear fronblinkere (med integrert parklys som regel) ikke vanlige hvite blinkere. Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by TheFANATIC snakker om crystal clear fronblinkere (med integrert parklys som regel) ikke vanlige hvite blinkere. ah My mistake, trudde det var snakk om lyspærene, mener de hvite blink-pærene heter noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Jeg kjøpte meg to frontblinkere i KLART glass med parklys i fjor sommer. I Tyskland. Kostet meg drøyt 300,- da.. (43,95 €) Er veldig ålreite de blinkerne syns jeg, men har enda ikke sett andre Golf II/Jetta II med slike blinkere. Mange som setter i parklys i sine HVITE blinkere, men blir ikke i nærheten av de i klart glass. Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Jetta16v Jeg kjøpte meg to frontblinkere i KLART glass med parklys i fjor sommer. I Tyskland. Kostet meg drøyt 300,- da.. (43,95 €) Er veldig ålreite de blinkerne syns jeg, men har enda ikke sett andre Golf II/Jetta II med slike blinkere. Mange som setter i parklys i sine HVITE blinkere, men blir ikke i nærheten av de i klart glass. Hvordan setter du parklys i dem? Og hvor fra bestilte du dem? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Snakket med NBS i går. Bestilte startmotoren min. Skulle bestille leppe, men 850kr blei for mye, den stryker nok med i vinter uansett :) Ellers hørte jeg meg om de Crystal Clear blinklysene. Dem var kommet inn i butikken akkurat når jeg ringte eller noe. Så jeg skulle få dem for 630kr, men egentlige pris blei 750 kr. Jeg gadd ikke bruke så mye på dem :) Du hadde rett theFANATIC Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 Ah, 750kr for noen blinkere er små dyrt. Venter man en stund går de ned i pris.. ellers kan du jo prøve Tyske E-bay og håpe du kjøper av noen som kan et par ord Engelsk Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 hallo! hva er spess med den "golfen på NBS" dere snakket om ? har jeg ikke hørt om... :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 de har vel sånne blinkers på tuning.no også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg