Gå til innhold

Anlegg i en 98 MOd Polo

Ranger emnet

ealoken

Anbefalte innlegg

Hei, som dere har sett skal jeg bygge anlegg i bilen til en kamerat.

Det er 98 mod polo 1.4.

Budsjett : 10000

Ting som skla være med:

Sub. 10 el 12". Får jeg parameterene til subben bygger jeg kassen selv.

Frontsett ( han har bare plass til 4" i dashen, men mulig han skal bytte dørtrekk og får da 6.5" i døra )

Høytalere i hattehylla ( helst noe annet en 6x9".

Headunit.

Forsterker til sub og de ii hattehylla.

Kabler ( Signal, strøm, sikrings holder. jord )

Så dere som driver og forhandler Bil Stereo så er det bare å komme med noen forslag :)

Gjerne på PM. Anlegget skal bygges i februar\mars ( rundt månedsbytte )

Tenkte jeg da skulle starte tidlig sånn at ejg får vurdert flere muligheter og forhåpendtligvis ender med det beste alternativet:)

Takk på forhånd.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tenkte jeg skulle komme med et forslag til deg jeg..:)

JLaudio e6450(6x75w) pris5990kr

bass jl 10w0 pris 1795kr

4"coax jl tr400-cxi 1190kr

magnat 6,5" 1395kr

magnat 6,5"coax (hatthylle) 595kr

stinger kabelkit 1100kr

panasonic cq-c1300 2200kr

sum: 14265kr pluss høyttalerkabel og signalkabel.

din pris:) 10 000 inkl alt,pluss frakt..:)

spør gjerne hvis du lurer på noe..:)

planen var at du skulle bruke 4kanaler på front og 2 på sub og spiller på hatthyllehøyttalere..:)

en enkel oppgradering senere vil være å bytte spiller, til en med tidskorigering og aktiv delig, noe som vil gi et stort løft i lyden..:)

Mvh

Anders Fleischer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en forsterker med bra futt i..:) fra den rimeligere serien fra JL, det som var planen var 4" coax oppe og midbass i dørene..:)

med separate kanaler, gir nok et bedre resultat, som mange andre velger jeg å ikke prioritere bakhøyttalere, men det kan funke fint på spilleren men de jeg satte opp..:)

fordelen med dette systemet er at hvis du bytter spiller senere til f.eks 8600mp så får du utrolig mere ut av systemet uten å bytte noen andre komponenter...:) en fordel for videre utviklig mener jeg..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

Kan sikkert lage ett tilbud i morra om du er intr.

er det sånn at dere SKAL ha høyttalere bak?

Jeg er veldig intresert, tenkte at før jeg skal handle noe for han, så er det lurt å se hva de enkelte kan komme opp med av tilbud slik at jeg kan få vurdert meg frem til det beste. og ikke kjøpe det første som kommer opp likosm. ( selv om det enkelte ganger viser seg å være det første.

Han skal ha:

et frontsett

et sett i hattehylla,

1 sub

Forsterker til subb og mulig noe mer.

En Cd spiller ( sett gjerne litt penger her )

Kabler, alt som ejg måtte trenge.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider