sInnzYk Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 det er et bilde på side 4.. hvis du vil ha fler kan jeg legge ut det! det er en 1.8 1992 mod Gått 230.000 vet det er litt langt. Men motoren går bra, og den bruker lite olje! Senket 40mm M3 speil Jetta front med grill list Grønne baklykter og sideblinkers Momo quesar 17" sommer felger ( koster vel ca 13k nye ) Bra vinterdekk med 15" alu felger 2.5" effektanlegg mono visker 98% rustfri bare noe overflate, minimalt green filter Recaro delskinn int Masse momo greier inni, som: ratt, pedaler, skulderputer, girkule+++ noe mer du lurer på? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbl Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 har du bilde av bilen bak og innvendig? og hvor i landet befinner den seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Men har planer om nye speil og dørhåndtak :) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 den befinner seg i Nord-Odal.. som du sikkert ik har hørt om :P ligger 10 mil nord for oslo! 5 mil unna Kongsvinger! Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbl Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 såg fin ut den. men har ikke råd til så dyr bil endå hverfall. RayBay kan ikke huske og ha sett din bil før, men fin var den da for d. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 den r grei.. :P går så bra så :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 min før oppussing! kommer nye bilder etterhvert :D Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Bilde av min. Har fått på 16" kromfelger nå da ;-) Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by mbl for hvor mye? 25 uten hjul Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 mbl: Thnx :) Er ikke blitt 18 enna, så det blir lite kjøring :p Har bare øvelsekjørt litt i byn :p Blir 18 i mars :) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by RayBay Men har planer om nye speil og dørhåndtak :) ka speil har du planer om å bruke på disse dørene då? er det ikkje bedre med "88" dører? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Her er noen bilder av min bil, de fleste har vell sett den før men siden det nå først har blitt laget en tråd så må jeg vell slenge meg på.. OBS, wunderbaum er fjernet fra speilet, bilen hadde gamler dører på dette bildet også.. Tatt med mobilen !! hehe :) Desverre har jeg ikke helt lært meg dette med å begrense antall bilder som jeg legger ut, beklager dette, ble kanskje litt i myeste laget, men bildene er til gjengjeld ikke så stor i kb. Alltid gøy med "bilder av golfen din" tråder :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Her min nyinnkjøpte Golf II GTI 8v 1985. Ikke noe spesielt med den bortsett fra perlemor lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 nrd: Har tenkt på, men er litt usikker... Vil de dørene passe rett inn? eller må jeg skifte hengslene på dørene ? Angående speilene så er jeg litt usikker.. Har tenkt på disse: bare i koksgrå lik bilen min. Noen andre som har noen andre forslag til nye speil? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by RayBay nrd: Har tenkt på, men er litt usikker... Vil de dørene passe rett inn? eller må jeg skifte hengslene på dørene ? Angående speilene så er jeg litt usikker.. Har tenkt på disse: bare i koksgrå lik bilen min. Noen andre som har noen andre forslag til nye speil? Pene.. Samme typen som sitter på min trur jeg.. sleng på 90 dører å de speilene der.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg