strøm Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Hjelp! Ingen varme.. Er ikke detta ett problem med gamle Opeler? Noen som har vært borti detta før? Mvh Strøm Siter 87 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Åssen Opel har du ? Sjekk kontakta som går inn på varmeapparatsvifta i motorrommet hvis du har den der. Samma skjedde med ascona B'n min, da var det dårlig kontakt der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strøm Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by zub Åssen Opel har du ? Sjekk kontakta som går inn på varmeapparatsvifta i motorrommet hvis du har den der. Samma skjedde med ascona B'n min, da var det dårlig kontakt der Manta B Ikke noe galt med den kontakten.. Trodde det var selve vifta eller noe inni der som pleide å ta kvelden.. hmm Siter 87 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Det kan godt hende den har tatt kvelden ja, men da bruker det å skrike i den litt før den tar kvelden...men den kontakten har faktisk vært problemet på 2 ascona'r jeg har vært borti...men er det ikke den så er det jo greit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 hvis det er det samme varmeapparatet som står i omega fra 80tallet, så hvis trinnene på bryteren slutta å virke en etter en, eller alle samtidig, så kan det hende det er formotstanden som har gått. dette er bare gjetting da, siden jeg ikke vet hvilket varmeapp som er i manta . Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Er ikke likt nei... Er det vifta som ikke virker altså? For varmeregistrene pleier å være dårlige, i min Ascona er det ikke noe varme og skryte av... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strøm Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Den skreik litt før den tok kvelden..Så nå blåser det ingen ting.. Utrolig kjipt:( Siter 87 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Hvis du vet at bryter, ledning ogkontakt er i orden sånn at det kommer strøm fram til den så må du nok skifte den....ta den ut og se ellerno og prøv å sett strøm på den kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Hos meg funker varmeapparatet, men de to portene i midten av dashen blåser BARE iskald luft. Dette er en ascona c og jeg hadde nøytaktig samme problem på min gamle ascona c. Noen som vet? Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 hehe!! det er fordi det er friskluft luker, det SKAL blåse kald luft der :D :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Ja da er det ikke så rart ;) Lurte på hvorfor det var samma "feil" på begge biler. Men lufta er jaffal kald og frisk på en varm sommerdag :) Er ikke like praktisk på vintern men. Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quasimodo Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 du trenger ikke å ha de lukene opp på vinteren da, ganske teit spør du meg.... (går jo å lukke dem):D Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 En vifte er jo noe som blir dårlig etter vært, som allt annet som beveger seg blir det slitt....betalte 250-350 for en bra en på huggeren. Ta fra en bil som ikke har godt allverden....sjekk om den ser "brukt ut" (slitt interjør osv). Min funker fint som faen nå. Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg