GTI R RA Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Vet ikke hva som er definisjonen på useriøst, men hvis det er å spørre noen om hvilken bil de kjører for så å finne det ut da er jeg skyldig. Ulik smak er en fin ting og man bør respektere forskjellige meninger... Selv liker jeg både Golf og begge generasjoner Mini og synes det er artig å høre hva andre mener :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 begynne med dumme utsagn som "dette er ikke fullblods mini" denne originale minien er morsom men jeg er for stor til å komme inn i den! å skrike ut at nye og gamle mini er forskjellige blir litt for dumt. de fleste klarer vel å se dette/vet dette. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbovan Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 måtte nok hatt cooper s om jeg skulle hatt den nye minien, eller BMW 106 som noen jeg kjenner kaller den. selv har jeg den gamle typen (varebil) noe oppgradert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiscoLars Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Er nok noe innhabil til å uttale meg om gammel vs. ny Mini, men jeg har nå i det minste prøvd en av disse nye (Cooper) og synes den var en helt ålreit "GTI" bil. Understellet innbød vakent til "aktiv kjøring" ;) så jeg kan bare forestille meg hvor morsomt det må være med en presse under panseret i tillegg. Hadde ikke vært meg i mot og hatt begge deler (gammel og ny), men som den retrofetisjisten jeg er så holder jeg meg til gamletypen - enn så lenge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Jeg hører gjerne fra eiere av Cooper S 2003/2004 om hva jeg bør se etter på visning, jeg har hittil fått med meg at noen Cooper S har fått ny rattstamme, og at dørlåsene ikke er å stole på i minusgrader. Er det mere som kan holde meg borte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 jeg har hatt en 2002 i noen vintere og har absolutt aldri hatt problemer med dørlåsene, men min hadde jo fjernkontroll da så brukte jo aldri nøkkelen i døra. trengte heller aldri smøre opp. tja, er jo endel raaaaare feil på disse bilene, men stortsett greit. det meste jeg har skifta har vært p.g.a. aktiv kjøring ;) en kollega har overtatt min nå, men den blir muligens tilsalgs til vinter/vår litt avhengig av når nye 2.0T quattro TT kommer da han har tenkt seg en slik. for guds skyld... kjøp ordentlig coilovers med justerbare camberplater, standard understyrer disse FÆRT. bremser bør også dyttes på "todo" lista... men spørs jo litt på bruken. opp og ned bogstadveien er det jo liten vits å endre noe som helst ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Jeg har en mini 2004 (2005 modell facelift, cooper, ikke S) som jeg nylig fikk problemer med nøkkelen på. Nøkkelen sluttet å virke, og jeg måtte ha ny. Fikke heldigvis denne på garanti til tross for at garantien på bilen hadde gått ut. Også frøys låsene seg et par ganger i fjor vinter, men det var min egen feil, siden jeg absolutt måtte vaske bilen. Så husk å tørk bilen godt, eller sett den et varmt sted til den tørker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 fikk kjøre en Cooper S av min svoger her for noen uker siden. 160hk og kompressor. Grei bil, ok drag, grei styrerespons. men det eneste bilen gjorde var å få meg til å glede meg til golfen min er klar til våren... Hadde det vært min bil så hadde jeg fått chip og nytt ladehjul til bilen. for det var ikke mye mere hk den bilen trengte for å bli skikkelig artig. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 ingen tvil om at cooper S må dreves om skillz2k :) det er utrolig forskjell Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Ingrid og jeg kom over denne herligheten i går! Pen bil (møkkete bil:P) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Den var mye feter i virkeligheten enn jeg hadde trodd! Ser virkelig bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Synes jeg da. Skal få slengt inn bildene jeg tok i morgen også:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Godt å se at smaken er så forskjellig der ute... Cooper S har jeg kjørt engang (Buchardt sin faktisk) og det fristet ikke til gjentakelse for å si det slik. Dessuten er designet litt vel femi i mine øyne. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hver sin smak, men den nye ser sintere ut mener nå jeg da. Og den har fått en 2 liter turbmotor. Kan være annerldes enn den forrige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 ååh..jeg synes den gamle er mye søtere da:klovn: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 1.6liter turbomotor ingrid, forøvrig er elektriske servoen fjernet og en vanlig montert og en haug andre mods, nye understyrer også mindre. motoren er psa 1.6, samme du finner i peugot og endel andre. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg