Gå til innhold

Bilder av Golf I

Ranger emnet


Kid-A

Anbefalte innlegg

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 years later...

dæven, for et fint bilde. Får vel legge til et bilde av den gamle familie-einsern vår og da;

 

sensurert.jpg

 

Dette er en Panamabrun 1600 GLS; kjøpt ny i april 1977 av min bestefar. Han hadde før det en Lofotengrønn 1500 LS han kjøpte i 1974, som det desverre ikke finnes bilder av. Min mor overtok 77`modellen i 1989 da bestefar kjøpte seg en 2`ergolf som i dag er min søsters bruksbil. Dette bildet ble tatt 1.12.94 da denne desverre gikk til skroting :( Det er også bilde av meg som 8-åring :s

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger skal du skrive om bestefaren din og hans lofotengrønne 1'er Golf egentlig? Hehe, ikke no vondt ment, bare lest den historien flere ganger i forskjellige tråder:op

 

Familie-einseren så pen ut forresten;)

 

hehe, har mista tellingen over hvor mange ganger jeg har skrevet om den nå jeg, hehe. Det er jo ganske spesiellt at den lofotengrønne fortsatt finnes ( hvertfall på papiret), så jeg skal prøve å få tak i den om det er mulig.....

 

Fint at du likte den panamabrune da, skal ha sånn farge på 78`modellen min ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistet tellingen jeg å! Hehe. Men hadde helt klart vært moro om du hadde klart å finne bilen, å sett hvordan den ser ut den dag idag;)

 

Slenger med et bilde av en einser jeg måtte følge etter før i vinter:

Resized_R1erGolf.jpg

Rå Golf jahappyhappy Hun dama som kjørte den begynte nok å lure litt på meg når jeg fulgte etter a, men smilte å hilste til meg når a så jeg skulle ta bilde:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår