Housey Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 vel, saken er den, helt siden jeg bytta til konfilter (og kulda kom) så starta tempen på bilen og synke (dvs, måleren viser at bilen ikke blir varm, ligger på toppen av det store feltet bare) .. men det som er rart, er at varmeapparatet i bilen har samme varme som før lixom... kan dette komme av konfilteret eller? noen som har litt peil på dette? for hvis det viser seg å være noe anna, så ser jeg ingen grunn til å sette inn den originale luftfilter boxen igjen... bare litt kjedelig om bilen skulle gå til helvette pga et konfilter (green, vel og merke) Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2_fanatic Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Min er også sånn. Har ikke konfilter, men bilen har vært sånn siden eg kjøpte den. Måleren ligger sånn ca litt over midten på det store hvite feltet til venstre...Når måleren passerer over midten, der med varsellyset, vil den begynne å koke. Har ingen problemer med det....Bilen vil nok ikke gå til hælvette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Termostaten kan vær gåen.... el bare giveren.... men om du kjører den til du har varme i bil`n, så går du ut å kjenner på slangene.... e dæm varm funker som regel termostaten... da e d mest sannsynlig giveren som må skiftes... samme prob. på min..... Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 la oss si det sånn, måleren er sånn ca 5mm fra bånn (mot venstre) ... skal prøve og bytte til vanlig boks igjen i kveld! kommer med innspill på hvordan det funka i morra =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg