sløv Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Heh, da var eg også blitt eier av en VW Golf II Det er altså en 1988mod. 1,8L GT Bakluken er sveist og rutene er sotet. Bruker bildene fra annonsen: div. planer kommer senere, må få tak i litt peng først.. ;) Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Grattis med fin bil! Mye ga du for den? Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 uvant å se en såpass orginal golf2 med sveisa bakluke. kan bli fin den der :) vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 syns det nederste bildet ser modda ut jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Takker...:D Ga i overkant av 10K for den, kommer vel på nye fangere om noen uker.. Grunnen til at bakluken ser moddet ut, er fordi det er lakket med feil farge der, bilen skal til våren psuues ned og lakkes på nytt i bilen orginal farge, den røde fargen som er på bildet. Hittil tror eg den er senket ca 35-40mm satser på 60mm senking til sommeren. Tror dette blir bra eg.. :D:D:D:D Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Noen som vet hvor mye gamp det er i en 1.8L GT....? Har ikke fått vognkortet ennå... kommer på torsdag..:D:D:D Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by sløv Noen som vet hvor mye gamp det er i en 1.8L GT....? Har ikke fått vognkortet ennå... kommer på torsdag..:D:D:D Trur det er ca 90hk i den jeg, er ikke helt sikker. Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 grattis med ny bil ! tror det er en 90 hk i den ja ! Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Noe forslag til litt "trimming", til en lav kostnad....?? :D:D Er det ingen forskjell på 1.8L GT og 1,8L GL...? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Er 90hk ja, men om det er en GT er det vel egentlig en GTI, bortsett fra GTI motoren. Ikke at det har noe å si, for det er fortsatt 90hk. Men gøy med skivebremser bak og GTI interiør da... fint utgangspunkt til noe gromt. Skulle bare vært 3-dørs istedenfor 5-dørs! ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Laaars Skulle bare vært 3-dørs istedenfor 5-dørs! ;) heh slipper å gå ut i regnet når eg skal ha folk inn i bilen da vet du...;) hehe Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 vist det regner ute så må han gå inn på andre sia :D Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by RoBeRt0 vist det regner ute så må han gå inn på andre sia :D sant :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 joda, sant det..;) hehe men men, blir "feita" denne og...:D:D Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Ja da har eg såvidt begynt med div mods. og hittil har eg tatt det som har kostet meg minst.. :P Har da altså laget ny gulv plate i bagasjerommet siden der ikke var noen fra før: mer kommer, (forhåpentligvis med cash)...;) Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg