Roberto Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Har fått et hull i radiatoren, lite ett i fornten, men stort nok til at radiatortett ikke fikset det!! HJELP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Prøv med en boks kanel (som du har på grøten) Hvis ikke er radiatorservice i Oslo neste hjelp. De bytter register til en fornuftig pris. Er radiatoren din laget av aluminium er det ikke noe å gjøre Lykke til Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Lodde litt da. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Originally posted by råtassen Prøv med en boks kanel (som du har på grøten) Hvis ikke er radiatorservice i Oslo neste hjelp. De bytter register til en fornuftig pris. Er radiatoren din laget av aluminium er det ikke noe å gjøre Lykke til Du mener det skal virke? Helle på en hel en da? Tetter den litt større hull? "stort"`??? Hva med pakninslim=? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Originally posted by erling Lodde litt da. Hakke tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Hvor mye kanel skal jeg har på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 hvis det er 240ien din koster det jo ikke no på høggern.. skiftes på 10 min men sikkert værre å få tak i til starionen Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 man får sånn guffe til å fylle på da....en type for store hull og en type for små hull...er et sånt firma som lager detta....husker desverre ikke merke... dem lager fett-smøringer...rustløser...etc etc...mye grønt og sølv på boksene dems...ikke CRC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Blæ, har brukt nok peng på det her.. Reiser ut på øyen og henter delebilen min sin... Koster bare 200 kr ca det :( Bensin og broavgift.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Kan man ikke bruke eggehvite til å tette radiatorer med da?? Synes å huske at jeg har sett det på tv'n en gang, sikkert i en MacGyver episode ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Ja, men hallo... Mac hadde vel laget en ny radiator til meg ved hjelp an en lommekniv, litt ståltråd (produsert selv såklart) og noe lim :) Har hatt nok av rare ting oppi der nå.. Kanel, radiatortett og nå egg? Nei, tror heller jeg satser på en tur ut til delebilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Kanel funker jo faktisk da. Men tviler på det er bedre enn "Radiatortett", funker vel ca på samme måte. MacGyver er en tullekuk. :D Drit i egga. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Kanel er ikke å anbefale, det skal vist fungere i første omgang, men i følge de jeg har snakket med så tetter det vist flere ting enn bare radiatoren med tiden. ;) Altså ikke så veldig sunt for kjølesystemet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Hva med en vinkork? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by kris Kanel er ikke å anbefale, det skal vist fungere i første omgang, men i følge de jeg har snakket med så tetter det vist flere ting enn bare radiatoren med tiden. ;) Altså ikke så veldig sunt for kjølesystemet... Kanel er bare en nødløsning ja, men hvis det begynner å tette seg er det bare å fylle opp med sun maskinoppvaskemiddel, funker som bare det! Da kommer lekkasjen tilbake igjen, hvis du ikke hadde fiksa den, men alt blir helt strøkent igjen ellers! Husk å tømme ut sun'en igjen, ellers blir den til gele(etter et par uker). Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg