Gå til innhold

Jødahl's førstebil!

Ranger emnet


jødahl

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er kappet, er bare motor rommet som er vanlig e30 resten er M3.. Men den er jævlig fin, Moen gjorde en bra jobb med lakken :eek:

 

Er intriøret fortsatt herpa, når jeg var å så på den så var det nok det gamle 320 interiøret som stod i, det var slitent kan du si..

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peer

Bilen er kappet, er bare motor rommet som er vanlig e30 resten er M3.. Men den er jævlig fin, Moen gjorde en bra jobb med lakken :eek:

 

Er intriøret fortsatt herpa, når jeg var å så på den så var det nok det gamle 320 interiøret som stod i, det var slitent kan du si..

 

Interiøret er ganske slitent ja ;)

Men skal bytte interiør når jeg får penger til det. Men er ikke første prio.

 

Så si ifra hvis noen har Evo int. eller sparco justerbare stoler til salgs.

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jarli

 

Har du noen eksempler der dette har skjedd?

 

Vet om en som kjørte i stykker 320 motoren sin, byttet til 325 motor... Godkjente den ikkje med ny motor!! Etter noen mnd krasjet han bilen. Store skader på bilen (karosseri, understell og delvis motor). Han turde ikkje gå gjennom forsikringsselskapet med tanke på at bilen ikkje var godkjent med 325 motor. Bilen ble fikset opp igjen, han måtte ta alt ut av egen lomme.. Kostet han en god del regner eg med (han har aldri sagt kor mye). Bilen ble solgt for en stund siden for halvparten av det han kjøpte den for. Og med tanke på et motorbytte og et krasj ble tapet endå større

 

Ka som hadde skjedd hvis han hadde krasjet bilen i en annen bil eller en person tør eg ikkje tenke på :(

 

Kjør forsiktig!

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by xitius

latterlig skrevet av deg, ingen som enda viser til et eksempel der man får noen som helst kjeft for å bytte til en større motor.

 

poenget er jo at man ikkje får en drit igjen på forsikringen. Og hvis du då påføre andre skade, enten det er matrielle eller personskader så har du litt problemer. Han eg sikter til var jo såpass heldig at det kun gikk utover han

 

Mener du at det ikkje er noe problem hvis du krasjer med en annen bil, du er skyldig i ulykken, og i bilen din står det en M3 motor istedet for 320 motor som bilen er godkjent og registrert med??? Forsikringsselskaet ditt smiler og punger ut penger til deg og til personen du krasjet med??

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nrd

 

poenget er jo at man ikkje får en drit igjen på forsikringen. Og hvis du då påføre andre skade, enten det er matrielle eller personskader så har du litt problemer. Han eg sikter til var jo såpass heldig at det kun gikk utover han

 

Mener du at det ikkje er noe problem hvis du krasjer med en annen bil, du er skyldig i ulykken, og i bilen din står det en M3 motor istedet for 320 motor som bilen er godkjent og registrert med??? Forsikringsselskaet ditt smiler og punger ut penger til deg og til personen du krasjet med??

 

Dere kan bare slutte med deres diskusjon! Jeg har fikset meg registrering så den vil bli regga som en M3 :)

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jødahl

Det er M3 racing her på forumet som har fikset dette for meg. Skal visst ikke betale en krone ekstra i forsikring :)

 

hvordan kan det gå ann å omregistrere den til M3 uten å måtte betale litt ekstra? Høres veldig tvilsomt ut, så lenge pappan din ikke er med å betaler mellomlegget på forsikringen.

 

Pen bil.:D

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår