Islanwind Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Ønsker å kjøpe enn billig cd spiller i god stand, til billig pris.. Trenger ikke vere av den beste sorten, men må vere i god stand.. Må vere sånn med to tilkoblinger bak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 1000kr Se min tråd "diverse bilstereo selges unna" Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Har 2-3-5 stk liggende jeg også om du fortsatt trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Pm sendt ;) Originally posted by Caddy '88 Har 2-3-5 stk liggende jeg også om du fortsatt trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Mottatt og svart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 har en spiller til 400 kr er helt grei,men d er bare ett uttak kan sende bilde på mms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg