Vomaz Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 jeg lurte på om man kunne se hvor langt man er kommet i NFSU2? har bare fått spillt noen timer, men har alle trimming-stegene så jeg lurte egentli bare på om jeg kan finne ut hvor langt jeg har igjen... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 trykk T så ser du på det første bilder hvor mange prosent du har completed i spillet, hvis det var det du mente da? Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Skjønner ikke hvordan dere har tålmodighet til å fullføre, jeg. Jeg tror jeg var rundt 35% (airport området hadde nettop blit låst opp) når jeg ble drittlei hele spillet og slettet det. Er jo bare samme kjedelige tingene om og om igjen. Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Man trenger ikke spille 100% for å runde det, for å si det sånn. Jeg kom ikke lenger enn 84% og en jeg kjenner ble feridig på 66& Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by al3x Man trenger ikke spille 100% for å runde det, for å si det sånn. Jeg kom ikke lenger enn 84% og en jeg kjenner ble feridig på 66& Rundet spillet igår natt med bare 66%... Må si at spillet skuffer meg litt, lang historie men jeg ser frem til Juiced kommer.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Bare for å kverlulere litt.. Men man har ikke runna spillet før det er 100% ferdig;) Selvom oppdragene er ferdig, er det fortsatt en hel del ting å få tak i.. Unique parts osv.. Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by Oddern Bare for å kverlulere litt.. Men man har ikke runna spillet før det er 100% ferdig;) Selvom oppdragene er ferdig, er det fortsatt en hel del ting å få tak i.. Unique parts osv.. Problemet er det at man kan ikke få tak i nye deler når man ikke har flere race igjen. Prøv selv, Outrun gir deg ingen nye ting what so ever... Skal du style osv. med unike deler må du bare gå på Customize i hovedmenyen Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Jeg er 100% done :) Men var rimelig dritt lei på slutten.. Nå erre bare full trim, null senking eller noe for å få bedre kjøre egenskaper. Også erre bare drifting. HOlder meg til NFS Porche jeg.. God Nytt år-- Mvh Erik' Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg