TG1 Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Mange fine felger her... :) Men,synes ikke felgene jeg sjøl har er så verst de heller... ;) Buddy Club P1 Racing 8x17 og 9x17. Dårlig bilde dette kanskje,men... http://www.first-inc.co.jp/buddyclub/p1r/w_p1_rw.html Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Liker disse jeg :) Compomotive: OZ Superturismo Corsa: OZ F1 Evo Cup: Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Vegard-SK De felgene heter Work Meister, de er to delte, og fåes i 3 delte også.. http://www.work-wheels.co.jp 5zigen FN01R-C heter felgen, de er ganske pene, men litt mange som har de i USA, virker det som! (er mest på US forum) Work Equip 01, vakkert :) Skyline r33 gtr felger hvis jeg ikke har feil. Skyline r32 felger hvis jeg ikke tar feil.. Deilige felger, jeg ikke har peiling på hva er.. BBS LM, veldig fine felger! :op Hvorfor må du gjøre slik mot meg! Her har jeg gått i terapi for å bli kvitt min sykelige trang til å eie en rx7fc, og så poster du disse bildene! Syk er du! :D:D:D:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Mad_Maxx Hvorfor må du gjøre slik mot meg! Her har jeg gått i terapi for å bli kvitt min sykelige trang til å eie en rx7fc, og så poster du disse bildene! Syk er du! :D:D:D:D HAr alle de gamle rx7 turbomotor? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 dUb style :D noen som forresten vet produsent og pris på disse felgene? har ikke noe bedre bilde for øyeblikket. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by clone baby Liker disse jeg :) Compomotive: åååhhhhh....det er verdens deiligste felger.....hvor får man kjøpt compomotive i norge??? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by wicky124 HAr alle de gamle rx7 turbomotor? Nope, ikke alle. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by wicky124 HAr alle de gamle rx7 turbomotor? Nei, er en 150 hk NA motor og så vidt jeg vet. Kan være noen jeg ikke vet om... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Mad_Maxx Nei, er en 150 hk NA motor og så vidt jeg vet. Kan være noen jeg ikke vet om... aha..intressant..og turbomtoren har hvor mange hester? og hva er NA? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forseth Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by wicky124 aha..intressant..og turbomtoren har hvor mange hester? og hva er NA? "NA" betyr Normal Aspirated så vidt jeg vet, og menes med at motoren er helt vanlig, dvs uten turbo eller noen form for kompressor! Rett meg hvis feil.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by mono dUb style :D noen som forresten vet produsent og pris på disse felgene? har ikke noe bedre bilde for øyeblikket. Produsent: KESKIN Pris: ?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by mono dUb style :D noen som forresten vet produsent og pris på disse felgene? har ikke noe bedre bilde for øyeblikket. Gå hit: http://www.daekimporten.dk/ og se på Fælge og keskin. Der har du de:) Tror det noen på forumet som forhandler felger fra denne siden. Bare å søke på daekimporten det:) PS; vakker parkering på den golfen:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by wicky124 aha..intressant..og turbomtoren har hvor mange hester? og hva er NA? Tror det er 250 el 255 i turbomotoren. Er visst og en gærningverson som bare ble solgt i japan (?) som har 280 hest:) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Volvo-Lars Originally posted by clone baby Liker disse jeg :) Compomotive: åååhhhhh....det er verdens deiligste felger.....hvor får man kjøpt compomotive i norge??? Kollevold rally import Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 disse syns jeg er pene. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg