steffen karlstad Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Detta blir bra. :titties: håper det! vet du va som går max på disse bilene i felger (tenker på fjørskålene)?? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Det vet jeg ikke. Jeg har 195/50-15 nå. Går sikkert med 16", men du får prøve før du ev. anskaffer noe. sombrero Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Det vet jeg ikke. Jeg har 195/50-15 nå. Går sikkert med 16", men du får prøve før du ev. anskaffer noe. sombrero samme som meg det ass! tror ikke det går på noe bredere! men samme høyde og bredde i 16 går tror jeg sombrero Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Det subber bra som det er nå, ja. :) Har tenkt på 195/40-16 i fremtiden. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 bra prosjekt! :) gøy å følge med på utviklingen. jeg driver å syssler med en -90 corolla si. Den har, som alle andre corollas rust i hjulbuene og kanaler.. kjipe greier. Hva er den beste behandligen? pusse ned / sveise og så epoxy-grunning.... eller pusse ned, syre behandle, grunne ???? Gode råd mottas med takk! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 bra prosjekt! :) gøy å følge med på utviklingen. jeg driver å syssler med en -90 corolla si. Den har, som alle andre corollas rust i hjulbuene og kanaler.. kjipe greier. Hva er den beste behandligen? pusse ned / sveise og så epoxy-grunning.... eller pusse ned, syre behandle, grunne ???? Gode råd mottas med takk! :rolleyes: halla vert på ferie så nå er jeg tilbake!! sanblås porene rene for rust, syre det, og grunn det med sparkel eller annet grunning! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 I see!!! Hvilken syregrunning bruker du Steffen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 I see!!! Hvilken syregrunning bruker du Steffen? personlig så liker jeg faktisk biltema (rosa guffe) syre... denne trekker seg inn i rusta og lukker det! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hvordan går det med lakken da? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hvordan går det med lakken da? var der i dag og tittet innom, det går bra det! men de tar det sånn på kvelden når de har tid så om en ukes tid tenker jeg! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 @ r-s, tror epoxy grunning funker veldig bra også. Han karen i lakksjappa babla hvertfall noe om at det ga de beste kjemiske bindingene om du skulle lakke eller sparkle senere + at den var like rustbeskyttende som syregrunning. jeg og enkamerat brukte det på forstilingsdelene hans, virka som det funka jævlig bra. Det het forresten brunox. Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 hmm.. har testet den brunox'en. Rusten kom tilbake etter 2 mnd. Mulig jeg slurvet med pussingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 hmm.. har testet den brunox'en. Rusten kom tilbake etter 2 mnd. Mulig jeg slurvet med pussingen. pusse med brunox? det er ikke det den er til! Den skal smøres rett på! den omdanner rust eller noe. Jeg har smurt den rett på sår i lakken på bilen min, der det var bart ned til metallet, og litt brunt. Har vært sånn i 2 og et halvt år nå, og fremdeles er metallet like blankt under brunoxen. (bruker gjennomsiktig brunox) Bare vær obs på at brunoxen forsvinner etter en stund... Forstår ikke hvorfor, men den gjør ihvertfall det. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 jeg pusset ned til bart metall, men var litt brunt enda i porene. Smurte så brunox over. Grunnet med sink-grunnning, lakk og klarlakk. Det har kommet rustbobler i lakken etter 2 mnd. Triste greier. Må pusse ned igjen til våren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 jeg pusset ned til bart metall, men var litt brunt enda i porene. Smurte så brunox over. Grunnet med sink-grunnning, lakk og klarlakk. Det har kommet rustbobler i lakken etter 2 mnd. Triste greier. Må pusse ned igjen til våren. merkelig det da! men man må sandblåse... syre og sparkle så er det bare og lakke eller grunne! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg