Gå til innhold

nissan sunny (b12)

Ranger emnet


steffen karlstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 293
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er Larvik for langt unna??

 

Det er jo bare en kort stubb nedover e18 det. ca 1.5 time.

Denne hadde gjort bilen din komplett syns jeg :)

 

 

ja, men det er dissa pengene også..

 

den er nå ferdig sånn i bunn og grund for denne sesongen men til vinteren blir det motor og unnderstell

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal bruke de stolene, hvorfor ikke ta ut baksetet? Du sparer vekt, du får jo uansett ikke brukt dem når det ikke er knekk i ryggen på setene.. :rolleyes:

 

 

Det får jeg vell.. ikke noe problem og bruke baksetene jeg bare skyver fram stolen min når noen skal bak..

jeg bryr meg svært lite og at de ikke er godkjente

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trust me... Ikke kjøp 1,5 cherry turbomotor, hvis du ikke har lyst å bytte motor hele tiden... De holder fælt dårlig.

 

 

Det vill je vite hvor da har fra?? det er nesten umulig og kverke et gtt motor av erfaring og kammerater..

 

girkassene er dårlige..

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vill je vite hvor da har fra?? det er nesten umulig og kverke et gtt motor av erfaring og kammerater..

 

girkassene er dårlige..

 

 

Vel. Det går en ganske rå gul turbocherry her i byen Han har brukt opp noen motorer nå! Rast såpas mye at de nå skifter motor på en time, skrøt de på seg... Og det er ikke at han ikke kan bygge. De er porta og full rulle. Den siste motoren han tok har ovale stempler!! Og de er da egentlig runde...

 

Tror det er motor nr 3 nå. Bilen har vært på veien 1 sommer...

Sylinderveggene er også ganske tynne.

 

Kan jo selvfølgelig være han har hatt uflaks, men jeg har forska litt på de motorene der, da jeg planla å sette en i Prosjekt-Cherry'n min. Men jeg tror jeg går for en CA18DE (1,8 twincam). Mye bedre motor! Billig er de og.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Det går en ganske rå gul turbocherry her i byen Han har brukt opp noen motorer nå! Rast såpas mye at de nå skifter motor på en time, skrøt de på seg... Og det er ikke at han ikke kan bygge. De er porta og full rulle. Den siste motoren han tok har ovale stempler!! Og de er da egentlig runde...

 

Tror det er motor nr 3 nå. Bilen har vært på veien 1 sommer...

Sylinderveggene er også ganske tynne.

 

Kan jo selvfølgelig være han har hatt uflaks, men jeg har forska litt på de motorene der, da jeg planla å sette en i Prosjekt-Cherry'n min. Men jeg tror jeg går for en CA18DE (1,8 twincam). Mye bedre motor! Billig er de og.

 

 

Lader du som en tulling,holder INGENTING. Forsåvidt,har ikke ca18det noe stort bedre historie,hvis du lader like hardt. Disse motorene er som nesten allt japanskt,glimrende holdbarhet,hvis de serves skikkelig,og er gjort god jobb på de.

Har lada 1,2 på min 3 sylindra charade motor ,og det gikk da bra :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lader du som en tulling,holder INGENTING. Forsåvidt,har ikke ca18det noe stort bedre historie,hvis du lader like hardt. Disse motorene er som nesten allt japanskt,glimrende holdbarhet,hvis de serves skikkelig,og er gjort god jobb på de.

Har lada 1,2 på min 3 sylindra charade motor ,og det gikk da bra :)

 

Charade motoren er det jo "ingen" ingen som klarer å ødelegge... Du har vel ikke en ekstra? Har en HiJet som har veldig lyst å bli til JetPack..... :rolleyes:

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Det går en ganske rå gul turbocherry her i byen Han har brukt opp noen motorer nå! Rast såpas mye at de nå skifter motor på en time, skrøt de på seg... Og det er ikke at han ikke kan bygge. De er porta og full rulle. Den siste motoren han tok har ovale stempler!! Og de er da egentlig runde...

 

Tror det er motor nr 3 nå. Bilen har vært på veien 1 sommer...

Sylinderveggene er også ganske tynne.

 

Kan jo selvfølgelig være han har hatt uflaks, men jeg har forska litt på de motorene der, da jeg planla å sette en i Prosjekt-Cherry'n min. Men jeg tror jeg går for en CA18DE (1,8 twincam). Mye bedre motor! Billig er de og.

 

da vet han ikke hva han driver med eller så har han for mye hester.. målet mitt er ca 170hk i motor med en t25 og greddy e-management. man kan ved bare og montere en ic fra 200sx lade 1.1-1.3 bar på orginal turbo og motoren holder lenge.

girkassene er et svagt pungt.

 

 

en ca18 er greit nokk. men du må endre motor fester, girkasse, drivaksler og sveise om i forstilling for og få plass..

pluss at jeg har deler men mangler motor.

motoren jeg sjkaffer skal plukkes i biter alikevell for og total renoveres.

sveise grenrør og bytte alt av slite deler.

men ting koster penger så det kommer etter vert!

 

bare 17 år enda uten jobb og når jeg betaler alt bortsett fra lappen og forsikring så tar ting tid

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lader du som en tulling,holder INGENTING. Forsåvidt,har ikke ca18det noe stort bedre historie,hvis du lader like hardt. Disse motorene er som nesten allt japanskt,glimrende holdbarhet,hvis de serves skikkelig,og er gjort god jobb på de.

Har lada 1,2 på min 3 sylindra charade motor ,og det gikk da bra :)

 

 

det stemmer. man lader lett 1.1-1.3 på orginal turbo og motor (gtt)

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da vet han ikke hva han driver med eller så har han for mye hester.. målet mitt er ca 170hk i motor med en t25 og greddy e-management. man kan ved bare og montere en ic fra 200sx lade 1.1-1.3 bar på orginal turbo og motoren holder lenge.

girkassene er et svagt pungt.

 

 

en ca18 er greit nokk. men du må endre motor fester, girkasse, drivaksler og sveise om i forstilling for og få plass..

pluss at jeg har deler men mangler motor.

motoren jeg sjkaffer skal plukkes i biter alikevell for og total renoveres.

sveise grenrør og bytte alt av slite deler.

men ting koster penger så det kommer etter vert!

 

bare 17 år enda uten jobb og når jeg betaler alt bortsett fra lappen og forsikring så tar ting tid

 

 

Du får ha lykke til ;) Fint å se folk under 18 med pågangsmot og planer ihvertfall! Hva som må sveises om vet nok du mye bedre en meg. Jeg må uansett sveise om alt når jeg skal bygge... Er ikke mange felles deler på sunny og cherry e10 '74... :rolleyes:

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår