steffen karlstad Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 jeg kjøpte bilen i november 2004 som rep-objekt av en kamerat! -rust i kanaler -rust hull på dører -rust hull på forskjermer -generelt rust på karoseri -eu godkjent i juli med null anmerkninger Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 så det første jeg beggynte med var dørene som dere så var hullete og jevlig... -punktet inn en tillpasset plate -brukte stål sparkel og bygde om kanten med etter det syre behandlet jeg sårene og gikk over et strøk med fin sparkel! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 det jeg hovedsaklig driver med nå er unnderstell, bremser, og kanaler på bilen. greie lokaler! jeg driver nå med og monterer nye dempere/fjører fra sachs/HR og overhaler bremsene bak her skal det bli rustfritt og alt oppheng av dempere, fjører, bremser overhalt/byttet Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 motor skal trimmes/byttes men dette er det siste som blir prioritert.... skal bare ha: -eksos og innsug -åndingfilter -lakerte detaljer -målere etterver -8v turbo motoren eller 16v na motoren Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 skal også ha et greit annlegg i bilen -JBL 4ch -BOSS AVA-6955 (6*9) -emphaser 400w rms 12"tommer -SONY Xplode CDX-R3300 -BOSS ledningnett Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 innredinga i bilen: -cobra monaco (blå) .-gir og pedaler stolene prøvemontert Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Se her ja, fått ut bilder og greier. Er du ferdig med dørene eller? Ser bra ut detta.:) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Se her ja. Klassiker du har der. :cool: Ta vare på den. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edw Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 dette greddy røret ligner mistenkelig mye på et som følger med i turbokittene til mx5.... har jeg rett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by edw dette greddy røret ligner mistenkelig mye på et som følger med i turbokittene til mx5.... har jeg rett? ja det er rett! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Jøss... tøff bil! Har ikke sett sånne Sunny'er før. :) Minner litt om Corolla AE86. Tøff!! Og tøft prosjekt. Bare å pøse på med bilder og oppdateringer! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Laaars Jøss... tøff bil! Har ikke sett sånne Sunny'er før. :) Minner litt om Corolla AE86. Tøff!! Og tøft prosjekt. Bare å pøse på med bilder og oppdateringer! den er import i 96 og er 88modell se den er meget sjelden! nissan her på lillestrøm mente den alderig har vert solgt i norge med USA modellen så ikke mange som importerer en slik bil. synd den sto slik for forfall så jeg måtte ta affere. også er det et greit prosjekt og lære seg og skru på! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 fikk HR 40mm senkesett og rep sett til sachs demperne til jul så dette skal monteres spå snart jeg får den gummi masken som skal sitte på akselen som glir opp/ned i demperen (sånn gummi beskyttelse) Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 også rep sett til bak trommelen med nye bremse sko skal monteres. valgte biltema fordi det er bare tromler alikevell! forran skal jeg ha noe billig EBC skiver og GREEN STUFF klosser håper også på noen gule/røde powerfelx foringer ettervert. (men alt koster penger) Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 disse bildne er fra starten av prosjektet men nå er kamera handlet så alle bildene av åssen bilen er nå kommer i kveld.... kom med tips til diverse styling og tips til farge på bilen! skal ha japan drifte stil på den. trenger: -vinge -sideskjørt -front/bakfanger vill vite -motorer som passer motor/gir -ferdige styling pakker -trim og va som passer om verandre fra andre nissan modeller Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg