Scampi Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Hepp! Har ergret meg en stund over at låsen på bensinlokket ikke fungerer. Noen måte å fikse dette på? Har noen samme problem...? Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 *bumpe* Altså ingen som gidder å sjekke om de har lås på bensinlokket sitt, og om denne isåfall fungerer...? Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Archeron Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Jeg har nå jeg som fungerer. Sikker på at din ikke fungerer? Jeg trodde også min ikke fungerte en stund helt til jeg fant ut hvordan den fungerte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Uh...den skal da vel låses samtidig med sentrallåsen..? Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Egentlig skal den det ja, en liten pinn som spretter ut.... Kan hende at din ikke er der da. Knekt eller lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Archeron Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by Scampi Uh...den skal da vel låses samtidig med sentrallåsen..? hm..den gjør det ja.. har ikke så god kjenskap til sentrallås :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by 2maz Egentlig skal den det ja, en liten pinn som spretter ut.... Kan hende at din ikke er der da. Knekt eller lignende. Joda, sitter der den...den vil bare ikke ut... :( Så jeg tenkte at jeg skulle grave meg innover, og følge den manuelle låsen fra bagasjerommet... ;) Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg