red-5 Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Har et lite dilemma jeg trenger litt hjelp av dere med. Jeg får ikke bestemt meg om vilken finish jeg skal ha på bass kassa. det står mellom blått recaro stoff, sort perforert skai, vanlig sort skai eller lakke den blå som bilen utvendig. interiøret blir litt forandret men forblir stort sett det samme som på bildet. Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 med den fargen du har på bilen.. så trur jeg det hadde blitt fett med lakkering :) Hvis ikke så haddejeg valgt sort skai Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 enda fetere, om kassa synes da, å ha samme stoff som det er på setene og dashen.. evt så kan du jo "dele" opp og ha 2 stoff på kassa, om den ene delen skal være i trunken og den andre i bilen (der hvor baksetene er/har vært).. får vi se bidler av dette snart? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 veldig tøfft thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Dette ser ut som ett prosjekt med gjennomgående høy kvalitet, veldig moro å se!! Gleder meg til å se bilen LIVE på Emma gjennom sesongen. Stå på, dette ser knall fint ut:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 dette er noe av det sykeste jeg har sett, vil nå gjerne se bilder av ferdig resultat, legg ut så fort som mulig!!!! :O thumpsup Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbrott Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Har du trekt om interiøret selv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Ja Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 this is some sykco shit spamspam Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbrott Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by red-5 Ja Må si du har gjort en sinnsykt bra jobb. Har selv lekt litt med tanken på å trekke om i min civic. Hvordan har du gått frem? Hvordan har du festet stoffet osv.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 og hva mer skla gjøres, jeg mener, du bør jo ikke ha setebelter bak mere :D hvordan er lyden / trykket / kvaliteten? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by prizma og hva mer skla gjøres, jeg mener, du bør jo ikke ha setebelter bak mere :D Det er vel beltene som hører til framsetene du ser på bildene.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Hva med å rotere elementene ett skruehull mot midten av kassa? :rolleyes: :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Hvordan fikk du kassa inni bilen? :rolleyes: Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg