Baldrick Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Legger ut for en kammerat: Selger 1.8 16v PL motor med helt nye Webrer 45mm, nytt supersrint grenrør , overhalt topp, knust fordeler og oljekjøler Selges høystbydene over 8000.- ( dette er billig) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 den deles ikke opp i deler?? er meget int i weberne! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Tror i utgangspunktet han ønsker å selge det samlet... men klart dersom OK bud så kan det sikkert selges seperat! Alt utenom motor er nesten nytt/ubrukt. Selges grunnet kondemnert bil... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 ca pris på gasserne da? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 pris på Webrer 45mm og supersrint grenrør ? er det med insug? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Har bedt selger om svar på om det selges seperat og evt priser... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Det er bra;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 pris på topp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scirocco Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Motor selges komplett, gassere brukt 7mnd. grenrør 1mnd. Har bud inne 8000.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Okei, takk for raskt svar, da er det uaktuelt.:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scirocco Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Går ikke alltid like raskt:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by scirocco Motor selges komplett, gassere brukt 7mnd. grenrør 1mnd. Har bud inne 8000.- Det her er ikke akkurat dyrt da.. Kanskje dyrt for noen som ikke vet hva det er snakk om, men jeg har akkurat handla meg webere og grenrør til min 8v.. Hadde jeg kjøpt dette hadde det vært billigere for å si det sånn... :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by Baldrick Legger ut for en kammerat: Selger 1.8 16v PL motor med helt nye Webrer 45mm, nytt supersrint grenrør , overhalt topp, knust fordeler og oljekjøler Selges høystbydene over 8000.- ( dette er billig) Ser at det er knust foredeler og oljekjøler; Pris på disse delene nye da? Er ellers motoren komplett slik at det kun er å montere den? Skal i såfall ha den i golfen, men da trenger jeg vel nye spindler så jeg får ventilerte skiver framme og bak, girkasse følger dette med? Er ikke så heftig innto det der med motorbytte så trenger litt info om hva mer enn det du selger jeg trenger;) Legg meg gjerne til i MSN om du har dette så kan vi ta en prat;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scirocco Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by Pilsen Ser at det er knust foredeler og oljekjøler; Pris på disse delene nye da? Er ellers motoren komplett slik at det kun er å montere den? Skal i såfall ha den i golfen, men da trenger jeg vel nye spindler så jeg får ventilerte skiver framme og bak, girkasse følger dette med? Er ikke så heftig innto det der med motorbytte så trenger litt info om hva mer enn det du selger jeg trenger;) Legg meg gjerne til i MSN om du har dette så kan vi ta en prat;) motoren er solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Huff.. Søren å!:P hehe.. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg