lars-frr Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Jeg vurderer å lakke bilen matt svar ,, tror det kan bli veldig fett. Men finner heller inegn bilder av bil som er matte.. Hva syntes dere ? matt eller klar ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by lars-frr Jeg vurderer å lakke bilen matt svar ,, tror det kan bli veldig fett. Men finner heller inegn bilder av bil som er matte.. Hva syntes dere ? matt eller klar ? personleg likar eg klar metallic:D men skal ikkje sjå vekk ifra at det kan vere kult med matt svart, men erjo smak og behag så til sjuende og sist må du avgjer det.....og nokken har vel eit bilde eller to av en matt svart golf?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 det var nettop en tråd litt lengere ned som det er bilde av en svartmatt golf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Kan sikkert bli kjempe fett med matt svart golf.. så fremst den ellers ikke er helt original.. du burde lage et eget "theme" til den liksom:) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Joda, har sett golf 2 som er rå med sort matt, men ting må gjøres veldig gjennomført for å få dette til å funke.. Helst old school og med mye krom... Men når en får denne fargen til å stemme så ser det nydelig ut... Men er vel vandligst å gjøre dette på type 1 og andre old school biler... Ville ikke gjort det hvis du ikke er typen til å få gjennomført prosjekter ordentlig, da blir du sittende med noe som ser sjuskete ut tror jeg... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Planen står i project lowrider tråden .. Men grunnen til at jeg er keen på matt svart er at det er ikke mange som har det .. Det billigere en vanlig lakk. Og det kan bli rå kult med 100mm senk , polerte felger , crystal clear blinkers , lykter og baklykter.. Tror jeg da .. Men skaff noen bilder a gutta Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Vurderer å beholde små fangere i tillegg .. Skal ikke så mye til for at det skal se fett ut . Seff en høy orginal matt golf er jo ikke bra ut .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Jo, men tror det blir fett det... noen som har prøvd golf 1 krom fangere på en old school 2 er noengang ? kune blitt fett... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 go for it :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Særegent er alltid morsomt :) Og hvis du er skikkelig dristig.. mal sjakkbrett på hele taket samtidig ;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Matt svart er tøft, hadde planer om å lakke golfen min sånn en stund, men ble aldri noe av.. Større bilde på denne linken Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Den golf2 var DRIT fet. skulle vert hvite felger på den bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 "DFB - Danmarks Feteste Bil" ellerno. Denne er RÅ! (Selvom det er en jævla pissjå) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 matt er alltid fett, kjør en stil som ikke er så mye brukt, så skal du se du får oppmerksomhet!! så en matt svart golf2 i danmark, og den var SWEET Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg