apetryne Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Hadde noen snille førjulsnisser som lånte bilen min en tur i forrige uke. Etter 3 dager ble den funnet igjen og tauet inn rekvirert av polititet i Spydeberg. Reiste ut for å hente den igår. 2400 kr senere, skulle jeg kjøre den hjem. Bilen høres nå ut som en go.cart/traktor (går på 2 sylindere?) og er helt hore å kjøre. Funka greit før den blei stjælt. Noen ideer? De svina som tok bilen har vel neppe kjørt pent... har nettop byttet plugger/lokk+rotor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Originally posted by apetryne Hadde noen snille førjulsnisser som lånte bilen min en tur i forrige uke................... Noen ideer? Balltre! :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Kjør bilen på fjorden og si den blei stjelt pånytt, da får du hvertfall noe cash tilbake hvis det skulle vise seg at bilen er helt ihjelkjørt.. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by Jeez Kjør bilen på fjorden og si den blei stjelt pånytt, da får du hvertfall noe cash tilbake hvis det skulle vise seg at bilen er helt ihjelkjørt.. litt risky det da... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Skal vel litt til å ihjelkjøre en motor på 2 dager eller noe, hvis det ikke er olje på så skjønner jeg det men .. Da skal man ligge steaddy på 80000 omdr Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apetryne Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Tja, vet ikke om det er noen deler som er spesielt utsatt. Bilen høres som sagt ut som en gotcart når du gir på, helt uten futt. må tynes for å komme opp i 60. har sjekka at det kommer gnist til alle plugger. Er ikke så veldig hypp på å drive å prøve meg frem (med min peiling kan det ta litt tid) i dette været. så gode forslag mottas med takk. funka som sagt utmerket sist jeg kjørte bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by lars-frr Skal vel litt til å ihjelkjøre en motor på 2 dager eller noe, hvis det ikke er olje på så skjønner jeg det men .. Da skal man ligge steaddy på 80000 omdr ligger man på 80.000 rpm, da bør den ta kvelden ja.. hehehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg