vwgti16v Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by trra Det skal være kjøleluftslanger foran orginalt, hvertfall ifølge etka. riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Vet at både ETKA og vag sier at alle kom med disse kjøleluftslangene, men dette er rett og slett feil.. Går iallefall to org. gti16v her oppe med små fangere der hullene nede i 16v leppa er originalt tette og hullet til kjøleslangen i innerskjermen mangler.. Er jo mennesker som har satt disse bilene sammen, så er vel en viss fare for at de i noen grad bare brukte de delene som de hadde akkurat der og da :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by golf gti16v Vet at både ETKA og vag sier at alle kom med disse kjøleluftslangene, men dette er rett og slett feil.. Går iallefall to org. gti16v her oppe med små fangere der hullene nede i 16v leppa er originalt tette og hullet til kjøleslangen i innerskjermen mangler.. Er jo mennesker som har satt disse bilene sammen, så er vel en viss fare for at de i noen grad bare brukte de delene som de hadde akkurat der og da :) på min er det originalt, så kjem vel ann på kor gavmilde dei var når dei skrudde sammen hitlersleda....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 My point exactly :) Ser ofte at bilene har variasjoner i utstyr, både teknisk og tilleggsutstyr... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Gjelder denne lista hvis du setter inn en golf 3 gti motor også??? er nemlig det jeg skal sette inn etterhvert når jegh får råd. er 115 hk tror det er 2 liter hvis ikke jeg tar helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Sette i en golf 3 gti motor fordi det er 115hk i den? Er vel ikke noe å være så sulten etter, i og med at det er over det i en golf 2 gti 16v motor. Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 har finno ut det jeg og nå så det blir ikke noe golf 3 gti motor men det er vel ikke umulig at det blir golf 2 gti 16v etter hvert, kanskje til sommeren eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg