Gå til innhold

S: -90 Mazda Mx5 Miata Turbo

Ranger emnet

Silverboy

Anbefalte innlegg

Rå og ekstremt påkostet miata turbo selges.

0-100 ca 5 sec! RÅ kjøreopplevelse!

90 Mod Classic Red Miata 1.6 (med 92 motor, lang veiv)

FM-II turbokit (ca 220hk) Flyin Miata Info

FM Link Datasprut (2004 software)

FM Boost controller

FM Knock sensor

FM rustfri ”Single Turbo” eksos

FM justerbare stabstag foran og bak

FM justerbare polyforinger (kjørt ca 1000km)

RC Engineering 550 cc Dyser

Link Usb Interface

Magnacore Competition Tennpluggkabler

Pulverlakkete hvite OZ saturn 17” med gode Kuhmo MX gateslicks (kjørt ca 1000km)

Hele hjuloppheng/ travers/aksler sandblåst, forsinket og pulverlakket i sølvmetallic

Gule Koni

Sparco Racingfjærer

OMP tårnstag foran

HardDog Hardcore veltebøyle med dobbel diagonal bak (skikkelig veltebøyle, ikke farlig ”style bar”)

Sabelt Road justerbare stoler med uttak for 4-punkt seler (brukt 1 mnd)

Momo Champion ratt

Snap-off (avtagbart ratt)

”Voodo” girspak og håndbrekk

99 NB 1.8 bremser foran, helt nye skiver, nesten nye klosser

1.8 Redstuff klosser foran (nye i eske)

1.8 Girkasse, 99 mod med KUN 20.000km (!) på samvittigheten

1.8 Differensial

1.8 FM lettet svinghjul (kjørt ca 1000km)

1.8 FM ACT-xtreme clutch (kjørt ca 1000km)

Zender styling (front og bakfanger, sideskjørt og spoiler)

Ny regreim (kjørt ca 1000km)

Ny vannpumpe (kjørt ca 1000km)

Rockford Fosgate frontsystem

OMP røde 3” firepunkts seler

Mazda Competition motorfester

Mazda Competition Differensialfester

Nytt K&N filter

Selges Vinterpris 120.000 Ferdig prutet

Mot pristillegg:

Kaaz LSD diffsperre (ny i eske)

Nylakkert med Metallic lakk

Alt understell demontert og hele bilen sprøytet under med ny understellsmasse

Ny Garret GT28R Ball Bearing turbo

For mer info ring 908 80 757

Bård

Noen bilder (sabelt stoler ikke avbildet)

24fa86af.jpgea493436.jpg572df0df.jpg79b85a50.jpg

50a0f152.jpg

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅ!! *siklesikle*

Her snakker vi MASSSE moro for pengene :) Og ikke minst så følger det med masse oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, veldig viktig å få med :D

Hadde jeg bare kunne tatt opp lån nå så hadde jeg kjøpt denna miatan.

Sier bare, heldiggris den som for kjøpen.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg vaneligvis noen stor fan av MX-5/Miata, men denne var jo veldig søt da :)

Må det tette tåkelyset være der for å få den gjennom eu-kontrollen eller? For det er liksom det eneste jeg kan peke på som ødelegger for denne flotte bilen..

Uansett, lykke til med salget!

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MacSi

Må det tette tåkelyset være der for å få den gjennom eu-kontrollen eller? For det er liksom det eneste jeg kan peke på som ødelegger for denne flotte bilen..

Takk for positive tilbakemeldinger :)

Det tette tåkelyset MÅ ikke sitte der nei.. regelen er vel at har bilen tåkelys så skal det virke.. fjerner man det så er det jo ingen som vet at den har tåkelys.. en annen evnetuell mulighet er å feste lykten til tauekrok festet, og vippe det inn til vanlig.. er det ekstrem tåke / kontroll så kan man bare dra det fram igjen..

Dersom kjøper ønsker bilen nylakket er det jo store muligheter for å fjerne lyset :)

Og ikke minst så følger det med masse oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, veldig viktig å få med

hehe, det er helt klart.. stoooor oppmerksomhet blant jentene med denne ja, mange som maser om å få sitte på :) til og med noen som plystrer når man kjører forbi ;)

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven der er gamle bilen min jo :D å den solgte jeg for 150.000,- til Åge for 5 år siden når den kun hadde gåt 35.000km, da sett alle de tuning tinga på i tilliegg (untatt annen turbo) hehehe :D

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quicksilver:

nuvel.. eneste som satt der var vel stylingen og manifolden.. og kanskje intercooleren? ikke 1.8 diff, clutchen, turboen, datasprutet, dysene, downpipen, exosen, understellet, stoler, bur, foringer, girkassa, lsd'n, belter, motorfester, snapoff, frontsett, ++ .. ;) Bare mine påkoster er så å si salgssummen ;)

Andreasno: Pristillegget kommer etter avtale, ta eventuelt nærmere kontakt for å se på bilen osv.. Ang farge.. Så lenge den er rød, og er av "vanlig" type, altså metallic eller perle effekt så skal vi nok komme til enighet :)

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja allt det satt ikke på bilen det er sant, det som var der da jeg solgte en var 1.8l diff med LSD, Understell (FM krengningshemmere, senkesett og gule Koni), Flyodyne Turbo kit, 440cc dyser, Fm Link ECU, FM FMIC, FM Turbo Effektanlegg, Apexi Boostkontroller, MOMO ratt, FM Girkule og seff Girkasse, Clarion CD med CD skifter, Bosten acustic Pro 5.0 Front sett .. men viktigst av allt var at den kun hadde gått 35.000km, aldri vinterkjørt og var 110% strøken tvers igjennom, eks alle bolter under bilen var helt rene å så nye ut :D bilen var drit kun å kjøre ;) savner nesten bilen når jeg tenker etter hehehe :D

Jeg mener å huske at Åge solgte den for over 200K til en anne dude ikke lenger etter på.. å kjøpte den igjen billig av en anne å solgte den dyrt igjen:)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quicksilver:

hmm.. merkelig.. for jeg har kvittering på diffen av nyere dato, linken er av nyere dato, og det satt RC 310 dyser på bilen.. stemmer at den ble solgt for 200.000 for tre år siden ja.. jeg kjøpte den for 140.000 og brukt ca 100.000 på den etter det..

teknisk sett har nok bilen gått enda mindre nå enn når du solgte den ;) Og sett i forhold til hva andre turbobiler av langt lavere "klasse" går for så er dette fortsatt Billig :) helt klart utrolig mye fart / kjøreegenskaper / morro for pengene :D

Pudding: Skal sørge for å bringe det videre jeg :D

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...