Gå til innhold

Kjøpt meg bil! Sierra Sedan 2.0l Clxi

Ranger emnet


^CcMuZa^

Anbefalte innlegg

Tja, endelig står bilen planta trygt her.. Igår var jeg å henta bilen min.. Betalte 9k for den, han som skulle selge den skulle egentlig ha 12k. Bildene som er lagt ved er ikke særlig bra. bilen er demontert, alt er tatt ut av tak, instrumenter og lignende.. dette syntes kanskje på bildene også.. Litt lakkering må også til, før jeg tør å vise meg på veien. Han som eide den har tatt all rust på den, så den skal være 100% rustfri. Den skal lakkes i den fargen det er på den først, grå metallic. Men etterhvert skal hele bilen omlakkeres svart, få ny motor og cossie look!! Dere som leser dette og syntes det er en ræva bil kan drite i å svare eller legge til noe i denne tråden, men tar gjerne imot ros fra dere som kommer med det Skal prøve å få den ganske så lik den som Ruud Racing hadde. Den svarte Cosworthen hans! Så får vi se hvordan resultatet viser seg når jeg er ferdig med den. Får ikke lappen før til Juli neste år, så jeg har tid til å ordne og kose med den

 

Og ja, Cosworth motoren kommer etterhvert som pengene rekker

 

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Noen som har en fornuftig forklaring på hva CLXI står for?

I står vel for Injection men resten vet jeg ikke?

 

Det står vel strengt tatt 2.0i CLX...

 

CLX kom i 91 trur jeg, og de har 2.0i DOHC motor.

 

CLX har gjerne nye typen dashbord, andre dørsider, store (stygge) lister på dører og fangere.

Listene trur jeg er farget røde på alle CLX-modeller, uavhengig av lakkfarge.

 

Min bil er 90-mod 2.0i CL og har også 2-liters DOHC injection-motor.

DOHC fåes også som forgasser, men tror aldri den ble tatt inn i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står vel strengt tatt 2.0i CLX...

 

CLX kom i 91 trur jeg, og de har 2.0i DOHC motor.

 

CLX har gjerne nye typen dashbord, andre dørsider, store (stygge) lister på dører og fangere.

Listene trur jeg er farget røde på alle CLX-modeller, uavhengig av lakkfarge.

 

Min bil er 90-mod 2.0i CL og har også 2-liters DOHC injection-motor.

DOHC fåes også som forgasser, men tror aldri den ble tatt inn i landet.

 

Oki, greit å vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår