Gå til innhold

Integra R'er


Dodden

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bor i Ålesund. Trodde jeg var den eneste med integra her, men dagen etter jeg kjøpte den så jeg en svart en. Men har bor visst ikke i Ålesund.... Hadde tenkt på svart selv, men fikk tak i en hvit som var i veldig god stand og garantert km stand. Ble overrasket over hvor fin den var i hvit. Mye finerer enn på bilder faktisk. Nå kan jeg ikke kjøre en bitteliten tur engang uten at folk snur seg, litt artig!:cool:

 

Den sitter noe sinnsykt i svingene på vått! Testet den på vinterføre i dag, den var bra der også. Men tar det ekstra forsiktig, gidder ikke å kræsje en så fin bil. Skal bytte luftfilter ganske snart. Han med den sorte sa at lyden ble mye bedre, særlig på v-tec området! Lyden er jo ikke noe særlig før du gasser på litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå som du er blitt eier av rå Honda med skikkelig håndlaget symaskin motor...

 

Husk... Det skrives VTEC... ;)

 

Så du driver å koser deg på høyt turtall om dagen? Bilen min har gått i vinterhi, så jeg får ikke nyti den lyden på noen måneder... :(

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Gasset opp til Trondheim forrige helg for å gå på konsert. Satt fra meg bilen og gikk 200 meter bort til en remabutikk, og hva er det første jeg ser?? En rød integra parkert utenfor! Trodde de var skjelden jeg.

Noen som vet hvor mange som finnes i Norge?

min bil det der =) den har vel gått i trondheim i ca 3 år, og er fortsatt den eneste, så relativt sjelden er de nok fortsatt ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Rippe opp i gammel tråd, men...

 

Jeg har da den eneste hvite i kristiansandsområdet, men det er også tre sorte her...

 

Ikke bytt filter for å få lyd da! vær så snill...

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

 

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

dodden? kanskje litt sent men.. har du schmokka bilen? var noen som nevnte det her for lenge siden, og det har plaget meg helt siden.. kunne vært fint å fått lys over saken.. :popcorn

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Jeg bor i Ålesund. Trodde jeg var den eneste med integra her, men dagen etter jeg kjøpte den så jeg en svart en. Men har bor visst ikke i Ålesund....

 

den sorte der kjøpte jeg her om dagen.. i telemark hvor jeg bor fortida er det bare jeg som har integra etter hva jeg har klart å finne ut nå...

 

bilder finner dere her... http://www.azzido.no/integra

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den sorte der kjøpte jeg her om dagen.. i telemark hvor jeg bor fortida er det bare jeg som har integra etter hva jeg har klart å finne ut nå...

 

bilder finner dere her... http://www.azzido.no/integra

Inkludert din, er det minst 5. :)

`99 Integra Type R #03082

`93 Del Sol VTi (Solgt)

`98 Integra Type R #03740 (Solgt)

`98 Integra Type R #01212 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den sorte der kjøpte jeg her om dagen.. i telemark hvor jeg bor fortida er det bare jeg som har integra etter hva jeg har klart å finne ut nå...

 

bilder finner dere her... http://www.azzido.no/integra

 

 

Var det jeg trodde. Kjente igjen felgene, startknappen og hks annlegget :)

Da er jeg eneste itr i Ålesund hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår