tosk Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Jeg har en volvo 245 (stasjonsvogn) som jeg har montert annlegg i, dette er d jeg har: jeg har LITE peiling på annlegg i bil, men jeg klarte å montere d da :) men jeg lurte på hva jeg bør bytte osv får å få bedre lyd da, for d er ikke all verden! håper på svar :) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Kan ikke se at du har noe særlig frontsystem. Det er dette som er viktigst! Du kan løpe på butikken og spørre etter et 5,25" coax sett med høyttalere. Dette smetter greit inn i de originale festene i framdørene og i bakdørene for den saks skyld. Det er en fordel å benytte seg av en forsterker på disse høyttalerne. Finner du ikke noe som passer i butikken så kan du sende meg en PM så ordner vi det! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Riktig montering + demping av dørene gjør faktisk underverker selv med billigere komponent sett.Det er forhandlere her på forumet som sikkert kan gi deg tilbud. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 tenkte på d me forntsett men d er ikke lyden som er d viktiskte, vil ha mest mulig bass "trykk" i cupen, større forsterker til suben da lr? nå drives den 1200watt suben bare av 250watt :/ Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Om du vil ha mer trykk i bilen foreslår jeg at du bytter det bass-elementet til noe som lager mer lyd. Sony lager ok cd-spillere, men skulle styrt langt unna produksjon av elementer. Kjøp deg et skikkelig element, masse billig på kjøp/salg. Hvilken forsterker bruker du? 1200watt... Det er også viktig, da det finnes mange merker som opererer med "juksewatt". Har masse stereo tils, billig. Men ikke forsterker, har en, men den er noe dyr. Om du vil ha TRYKK, er det bare å sende en PM. Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Skal du ha mye trykk sats på en bra forsterker av et bra merka som kicker,rockford eller sounstreem. Så sats på 2 subber, får en fordobbling av lyden da, det vil si 3db eksta. Å vis du driter i om det skal være bra lyd gå for 15"subber ;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 kjøp 2x12 Xplod (samme bass) du har jo en, bygg kasser til 6x9 VIKTIG i den bilen, evt sett røra på kassa opp i cupeen, frontsett er greit å ha, husk bilen er lang... Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 kast hattehyllehøytalerene, kjøp komponentsystem! det er viktig med kvalitetskabler og god jordingsforbindelse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg