auto82 Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Hei. Jeg skal skifte dynamo i min bil. Skal kjøpe brukt. Må den nye dynamoen komme fra samme motortype som min for at det skal funke bra? Eller spiller det ikke noen rolle? Hva må jeg uansett passe på når jeg skal kjøpe meg dynamo? Bilen er en Honda Civic 85 mod. sedan hvis noen lurer på det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Er det fra samme motor så skal det funke bra. Du kan jo sjekke om det eventuelt blir brukt samme dynamo på andre motorvarianter/biler.. Ville sjekka at den fungerer som den skal:p og at børstene er i bra stand Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrakeSnake Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Pass på at reimhjulet er likt. Har gått i baret selv et par ganger på brukte dynamoer. Er vel litt kjip og skru ut også den dynamoen på civic'en din hvis ikke jeg tar helt feil. Må taes ned under bilen tror jeg..? Siter Corolla 1,6 twincam16v '93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Ikke vet jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg