C0bra Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Noen norske nettbutikker som har godt utvalg og priser på kabler og diversetilbehør fra stinger? Vet om bilradiospesialisten, men de har "elendig" utvalg på slikt i nettbutikken.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by C0bra Noen norske nettbutikker som har godt utvalg og priser på kabler og diversetilbehør fra stinger? Vet om bilradiospesialisten, men de har "elendig" utvalg på slikt i nettbutikken.. Vet ikke om det er "godt" utvalg da men jeg snublet over denne nettbutikken en gang. Ingen erfaring dessverre. Skulle selv likt å visst om nettbutikker med Stinger kabler for å ha mulighet til å sammenligne priser osv., hmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Vet ikke om det er "godt" utvalg da men jeg snublet over denne nettbutikken en gang. Ingen erfaring dessverre. Skulle selv likt å visst om nettbutikker med Stinger kabler for å ha mulighet til å sammenligne priser osv., hmm... En annen ting: Hvis du skal ha batteri er Odyssey batterier det samme som Stinger, og er ca. +/- halvparten så billige som "Stinger"-klistremerket batterier, hvis det er det du skulle ha da :)¨ autod på forumet skaffer dem billig, har jeg skjønt =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Takk for siden, men fant ingen "stinger tilbehør". Bare kondensator, dynamo og batterier.. Har sett på det med batterier før, det og dynamo kommer over nyttår.. Er bare på utkikk etter litt "tilbehør" som jeg kan sette inn nå i juleferien. Tenker egentlig på bateripolesko, fordelingsblokk, jordingspunkt, + og - ledninger og kansje litt annet småstasj.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 jeg har desverre ingen nettbutikk, men jeg fører alt av stinger , pluss masse annet, send gjerne en mail eller pm så kan jeg gi pris, jeg prøver å gi gode rabatter til alle..:) anders@caan.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg