Gå til innhold

Noen som har lyst å leke seg litt?

Ranger emnet


Astroboy

Anbefalte innlegg

Siden jeg er 100% blank når det gjelder Photoshop, så lurer jeg på om det er noen her som kan bytte farge å bilen (skal til å lakke den snart...)

farger som er under vurdering: Sølv, sort, blå/sølv-kombinasjon (sølv nedenfor "knekken" på sidene, eller omvendt), og ellers farger som kunne ha pyntet opp.

 

bilde av bilen: (trykk for større)

AUT_3224.JPG

 

skulle vel egentlig ha tatt ett nytt bilde, ettersom at jeg har montert på "gangstercap" og spoiler.

 

på forhånd takk til den som hjelper :)

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKEJ..

two-tone blir det iallefall.

sort nederst blir det over 90% sikkert

men ingen som klarer å lage sølv/gråfarge på øverste delen?

 

Supraguy, du er en knupp :)

blå/svart og rød/svart ver fint det...

og, du.. burnout er ikke akkurat skjeldent.. :)

 

skal ta ett nytt bilde av den nå, med caps og vinge

eneste som er litt domt da, er at den står i garasjen på støttebukker og uten bakhjul, alt dette fordi jeg driver å overhaler bakakslingen (kan ha noe med burnout å gjør...)

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg prøvd photoshop litt, så nå klarer jeg å bytte farge på bilen (det er forøvrig omtrent der det stopper)

 

blå:

astro%202.jpg

 

om du ser så står ikke bilen på støttebukker, det mangler ikke bakhjul og det ligger ikke noe verktøy under bilen.

forøvrig så står det en tectyl-boks på bakfangeren

bilen er vel en smuuule skjeten, men det går ann å vaske vekk.. (er overlakket uansett...)

 

så skal dere få høre noe som kan høres teit ut:

kunne tenkt meg å dra på noen "pinstripes" fremover siden, men jeg finner ikke noe for å tegne en ben linje med... (jeg vet du ler nå, så bar kutt det ut :mad:)

noen som har ett enkelt tips for å tegne to paralelle linjer med litt tykkelesforskjell?

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår