Gå til innhold

BMW 318IS Limeted edition?

Ranger emnet


Espen|3k

Anbefalte innlegg

Originally posted by bmw-bergen

Nei, E36 var fra 91-98... I 98 kom E46. Men det er slik at E36 fikk "ny front" i 96... grillen/nyrene ser litt anderledes ut...

 

E36 varte vel helt til 2000 som cab, touring og compact. Faceliften kom vel på 97 modellene (pordusert etter sommerferien i Tyskland 96).

 

Originally posted by dalheim

limited edition er vel 4 dørs er det ikke? de jeg har sett på som står limited edition på har vært 4 dørs

 

Er ikke bare 4 dørs nei.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er en 318is Sport Edition. I 1998 kunne man velge mellom Sport, Comfort og Exclusiv Edition. Særlig limited var de nok ikke.

 

Sport Edition hadde følgende som standard:

  • M-Aerodynamik apkke
  • M-Sportsunderstell
  • Felger 16X7 Radial-styling
  • Grøftelys
  • Hvite blinklys
  • Sportseter foran med Amaretto (Alcantara)
  • M-ratt (lik E39 M5)
  • Sort innertak
  • Gir og håndbrems i skinn
  • Velour-matter

Les ellers mer om de andre Edition'ene på Internet Archive Wayback Machine som hendig nok hadde en kopi av BMW.de fra desember 1997 :D

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, der har vi jo bilen jeg snakker om jo! Så det er i Bergen den havnet altså? Har den fått angeleyes?

 

http://img.photobucket.com/albums/v162/sanner/Diverse%20BMW/IMG_8254.jpg

 

 

http://img.photobucket.com/albums/v162/sanner/Diverse%20BMW/IMG_8347.jpg

 

 

Et par bilder fra da vi var på BMWCCN Rudskogen -03.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ndrz_318

Min er en 318is Sport Edition. I 1998 kunne man velge mellom Sport, Comfort og Exclusiv Edition. Særlig limited var de nok ikke.

 

Sport Edition hadde følgende som standard:

  • M-Aerodynamik apkke
  • M-Sportsunderstell
  • Felger 16X7 Radial-styling
  • Grøftelys
  • Hvite blinklys
  • Sportseter foran med Amaretto (Alcantara)
  • M-ratt (lik E39 M5)
  • Sort innertak
  • Gir og håndbrems i skinn
  • Velour-matter

Les ellers mer om de andre Edition'ene på Internet Archive Wayback Machine som hendig nok hadde en kopi av BMW.de fra desember 1997 :D

 

Hvordan så ett M-ratt (lik E39 M5) ut??? Bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Hehe, der har vi jo bilen jeg snakker om jo! Så det er i Bergen den havnet altså? Har den fått angeleyes?

Den er havnet i Bergen, ja. Når jeg kjøpte den, hadde forrige eier montert noen kjipe Depo-lykter som har ringer for angel-eyes, men ingenting for å lyse de opp. Dessuten trodde han det var Xenon siden det stod "Xenon look" på pakken. Fikk heldigvis med original-lykter også, så det er de som står på nå. Jeg sitter fortsatt på gjerdet ang. nye lykter. Jeg ser at Schmiedmann har tilbud nå, så kanskje jeg skal spandere på meg?

Ang bilen har jeg gjort ganske mye med den mekanisk:

Alle foringer forran er nye, nye casterforinger bak, ny clutch, LSD-diff med 1:3.45 utveksling, ettermontert originale koppeholdere og solgardin i bakruten, byttet alle pakninger på dører og vinduer, Eibach Sport Line understell, M3-lippe forran og lakert alle sidelister.

Det sier litt når dette faktisk var den mest strøkne E36 jeg har sett. Jeg personlig mener at å kjøpe billige E36 blir JÆVLIG dyrt i lenden :eek:

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår