Wicked Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Vurderer å kvitte meg med bilen hvis jeg får et godt nok tilbud. Det er så absolutt ikke nødvendig for meg å selge bilen, så pratmakere, dumme forslag, innbytte osv osv osv kan dere bare spare meg for. Film og bilder kan sendes på mail eller på CD. Dette er nok den peneste gts-t'en i landet og det viktigste av alt: Den er godkjent og kan prøvekjøres (i motsetning til hva de andre kan skilte med.) Bilen er NYDELIG å kjøre, og er motormessig helt original. Auto DB Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Hva ligger engangsavgiften på a? Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Originally posted by Stephan Hva ligger engangsavgiften på a? litt over 100K, men den er jo som sagt inkludert. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Motoreffekt: :) Det vil si??? Den der har vel ikke turbo?Eller? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by AudiA4_20V Det vil si??? Den der har vel ikke turbo?Eller? Gts-T Den T'en står for Turbo :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Hehe..Burde tenkt litt lenger, men hvilken motor står i her?? 2,6 liter? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 En ting kan jeg si iallefall.. den er sinnsykt pen:) Litt skitten der da.. fin grusvei inn til lånke.. hehe Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Motoren er en 2,5-liter med orginalt 254 HK. Den er fet! og det er en helt sinnsyk lyd av den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by Stephan Litt skitten der da.. fin grusvei inn til lånke.. hehe [/b] Jeg hadde polert den i 3 timer den morgenen før jeg dro til Lånke.. Føler virkelig det var verdt det.. :rolleyes: Og som nevnt tidliger i posten. Denne er det turbo i ja.. (SELVFØLGELIG) :D Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Har fått en del spørsmål rundt registreringen. Så jeg svarer her jeg. Nei, man trenger ikke å registrere bilen samtidig som man kjøper den av meg. Jeg selger jo den strengt tatt for hbo.200.000 resten av pengene skal jo staten ha. Disse kan du jo vente med til du skal registrere den på vårparten en gang. PS. bilen har servicehefte (fra Japan) :) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 pga kapitalsvak "kjøper" er bilen fortsatt til salgs. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg