Gå til innhold

Hvordan regne ut gjennomsnittfart?

Ranger emnet


bmwknutn

Anbefalte innlegg

E du 21år og kan ikke det?? hvor har du sove i klasserommet i alle dine år?? notin ? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

 

 

 

 

ja greit GIDD rakk ned på folk som suger i matte da jævla fjortiss faen!!! jeg suger i matte jeg og.... det er FAEN ikke artig når en jævla "smarting" rakker ned på folk som sliter med matte

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok ok.. med det samme jeg har matte gutta her :D hva med denne, dette er b oppgaven av den oppgaven jeg ga i går, det var a :)

hehe..

 

Ei jente jogger. Beregn gjennomsnittsfarten når hun:

 

jogger i 20 minutter med farten 4.6m/s, og så går i 20min med farten 1.1m/s :P

 

takk ;)

K-G-B KolbotnGateBil

Toyota Celica 2.0 GTi 16v

17" 235/40 1000 Migla

175Hk

:titties: :titties: :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja greit GIDD rakk ned på folk som suger i matte da jævla fjortiss faen!!! jeg suger i matte jeg og.... det er FAEN ikke artig når en jævla "smarting" rakker ned på folk som sliter med matte

 

smarting? kaller dem tapere je! er sikker på at je ska knusa dekk i andre ting enn matte...

 

ska vi ta litt klassisk musikk da?! f.eks

 

hvor mange barn hadde mozart som vokste opp? hva var mozarts egentlige navn, da mener jeg alle fornavn-mellom-etternavn.

Ikke vær feige å les no anna sted... dekk som er så smart i matte?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sikker på at je ska knusa dekk i andre ting enn matte...

 

Det er vel bedre å kunne regne ut hvor fort man må kjøre i snitt for å rekke neste ferge over fjorden, kontra det å vite alle navnene på en gammel dau fyr?

 

Hvis jeg knuser deg i matte og du knuser meg i navnene til mozart, så er det vel 1-1 da. Uavgjort.

 

edit:

 

Jeg vet forøvrig bare om fornavnet, mellomnavnet og etternavnet til Wolfgang Amadeus Mozart.. Har han flere navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja greit GIDD rakk ned på folk som suger i matte da jævla fjortiss faen!!! jeg suger i matte jeg og.... det er FAEN ikke artig når en jævla "smarting" rakker ned på folk som sliter med matte

 

Greit nok det, men kan vi rake ned på en som ikke husker en formel da? Den Strekning/fart/tid trekanten lærer du jo i tredje og bruker til du er ferdig på videregående...

DET stemmer jeg også for

Mee too! Så lenge det er dialekt du snakker om, jeg er ikke så flink i rettskriving selv...

 

3 år gammel tråd gutter

Ååå, sorry, men svarte bare på di nye innleggene da :blah:

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår