kapissj Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 "..du girer ned 2 gir for å kjøre forbi skolebussen. ..du likevel ikke kommer deg forbi bussen. " hahahhaha:D Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 http://www.goingfaster.com/spo/you_might_be_a_ricer_if.html :) bra tråd! Jeg er tilhenger av dem! :p Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Spiller jo ingen rolle hvor gammel tråden er, så lenge den faktisk er litt givende? :D eller tar jeg helt feil nå? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Tja. Så lenge en tilfører tråden noe, så. Så slipper en å lage en ny tråd, og få "søk din noob" slengt i trynet. Der jeg modererer vil jeg nok se på sakens fakta. Dersom jeg ser noen bumpe en en mnd. gammel tråd for å si "kult" sletter jeg posten og ber bruker skjerpe seg, dersom det er snakk om nye, relevante argumenter er det virkelig ikke noe negativt med det. Heller det enn tyve forskjellige tråder. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 hihi får legge til en jeg da.... Du vet du er en riceboy når... du har mer db ut av potta enn det du har hester i motoren... Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Du pakker en enorm vinge på en Civic for å understyre mer. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 ..Du spiller Need 4 Speed Soundtrack. ..Du har neonlys på spyledysene ..Du har "lakkert" parklysa med tusj ..Du har egen konto på Thorsov Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Haha, bra tråd:) Fikk meg en god latter eller to nå ja. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Denne var morsom... You put your automatic car in neutral at every stoplight in order to roll it back and try to fool other people into thinking you have a manual transmission :) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Hehe...den lista var jo enormt korrekt...... Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg