Zetec Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Lurer på om noen av dere som bruker fres klarer å frese ut til 10" ? Fresen jeg har klarer det akkurat ikke pga dingsbomser på fresen som kommer iveien for det staget man justerer hvor stort hullet/freseringen skal være... Åssen fres bruker dere i såfall? Må få ordnet dette sånn at jeg kan få bygget skikkelige kasser til subbene mine på nyprosjektet. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Aner ikke hvilken fres du har, men du klarer ikke modde til en liten ekstra arm slik at du får rette størrelsen? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Fresen min ordner det. Det er ett beist av en eldre Rayobi med 10mm freser. Tror den er på 2500W. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 de fleste bør klare det, har 3-4 forskjelliger her å alle fikser det uten prob, hva er det du har..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 kan noen slene oppe bilde av fresen sin her? dette var litt spennende å se synes nå jeg, fordi jeg bruker stikk sag også har jeg ferdi maler som jeg bare tegner av. men jeg har jo fres også som jeg bruker mye, men har ikke sett no utstyr som gjør at jeg kan frese sirkler, bare rette streker. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Håndfres og litt stødighet på hånda så er'n i boks:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Pedal to the metal Håndfres og litt stødighet på hånda så er'n i boks:rolleyes: Da ser det jo like jævli ut som med stikksag (vippesag) hehe ;) Denne er det jeg har.. http://scaptocs.bosch-pt.com/boptocs-sca/Product.jsp;jsessionid=CC298EE23BBCD7C22108B2C1D4F60DC8?division=hw&language=no-NO&ccat_id=9621&prod_id=8517 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Tenkte feil...men hvorfor ikke bruke gjerdesag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Zetec Da ser det jo like jævli ut som med stikksag (vippesag) hehe ;) Denne er det jeg har.. http://scaptocs.bosch-pt.com/boptocs-sca/Product.jsp;jsessionid=CC298EE23BBCD7C22108B2C1D4F60DC8?division=hw&language=no-NO&ccat_id=9621&prod_id=8517 oj den var heftig, husker du prisen på den? får sjekke om dem har sånn sirkel ting til fresen min da.. funker den sirkel kretsen som en passer? altså man fester den i senter og drar den rundt? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Pedal to the metal Tenkte feil...men hvorfor ikke bruke gjerdesag? Gjerdesag? til runde hull? Åssen får du det til ? Her er det snakk om nedsenking av elementer og gjennomfresing av "perfekte" hull.. Husker ikke prisen på den nei, men det kan jeg sikkert finne utav :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 tror jeg fant den. 1300 ca på clas ohlson. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 DEWALT !!!!!!! Noen som er interessert i ett fresekurs kanskje :rolleyes: ;) :D Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Tor Steinar Aamodt DEWALT !!!!!!! Noen som er interessert i ett fresekurs kanskje :rolleyes: ;) :D Og prisen på detta skulle være sa du ? På dewalt fresen altså Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 ifølge han ene jeg snakka med på clas ohlson i dag, så klarte den ene qtech fresen sirkler helt ned til 10cm. rart at boshen ikke skal klare det da.. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Zetec Og prisen på detta skulle være sa du ? På dewalt fresen altså DEWALT er dyrt, men etter min menig det beste el verktøyet du kan få tak i.... Det spørs hvor stor maskin du vil ha da.... Jeg anbefaler på det sterkeste og kjøpe en stor maskin, og sette den i en benk....da kan du gjøre alt... De fresebenkene som Anders (Autod) bruker, låner han av meg og der sitter det store ELU freser (Dewalt var ELU før) disse maskinene koster 4-5000,- eller noe sånt.... Anders freser "alt" med de, slik som aluminium, plexi, mdf, plast, glassfiber osv... Hemmeligheten er å ha maler til endel høyttalere, eller andre ting.....Det finnes nesten ikke grenser på hva du kan gjøre da....:) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg